פלזמה עד 42" HD READY ב-3000 ש"ח

  • פותח הנושא פותח הנושא GalBiton
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

GalBiton

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
מחפש טלוויזיה לחדר השינה עד 3000 שקל רוב התכנים הם HD אם מעט תכני SD
אני נואש כבר ככל שנאי קורא יותר ככה אני מבין פחות
המיקום שבו הפלזמה תיהיה הוא חדר סגור ללא אור ולרוב אני צופה בחושך
קיבלתי הצעה של 2500 על LG 42PA4500 אבל אין לי ממש מושג איך היא
 

בתקציב הזה שווה לשקול X50 של פנסוניק
 
איך ה-LG הזאת בהשוואה לפנסוניק מה יותר מומלצת?
 

איך ה-LG הזאת בהשוואה לפנסוניק מה יותר מומלצת?

שניהם לא שייכים לרמה הבינונית של הטלוויזיות
אבל מצד שני התקציב שלך נמוך ביותר

בפנסוניק לא הייתי נוגע X50 לא איכותי

לא מובן לי ראית בכלל את המסך ?

התכנים HD זה ממחשב ? או YES ?
 
נערך לאחרונה ב:
90 אחוז מהתכנים יהיו מהחשב
יש עוד טלויזייות שאתם ממליצים עליהם חוץ ממה שרשמו כבר?
 
תחפש את הדגם שעומד בתקציב שלך מסמסונג
LED

FHD

תוודא כדי לקבל איכות תבחר בכרטיס מסך איכותי 7750 לפחות
כבל HDMI איכותי
 

המסך לא הולך להיות מחובר למחשב אם לזה התכוונת
הכוונה שלי היא שרוב התכנים יגיע מהמחשב כלומר אני יוריד אותך ואני יראה דרך סטרימר
והבנתי שלחדר שאין לו חשיפה לאור ורוב הצפייה היא בחושך יש עדיפות לפלזמה על הלד תקן אותי אם אני טועה
 
אני יראה דרך סטרימר
אני אישית שונא סטרימרים
לא מכשיר איכותי

לא מובן איך אתה שומע ?
רסיבר ?
או רמקולים מהטלוויזיה ?
כי אז אתה צריך שיהיו לך כל המקודדים במסך

יש עדיפות לפלזמה על הלד תקן אותי אם אני טועה
התקציב שלך נמוך מאוד

אתה אולי שואף לאיכות אבל לא יודע מה זה איכות
אתה צריך ללכת ולהחליט לבד

אין לי מה להמליץ לך
 
קלעת בול אני אוהב מאוד איכות אבל בטלוויזיית אני לא מבין כלום מודה בזה
ודרך הרמקולים של המסך אני אשמע יש לך המצלצה אחרת חוץ מסטרימר
אולי די וידי עם יו אס בי או שזה לא מספיק איכותי כי הסטרימר שלי אני לא יודע עד כמה הוא איכותיה

וגם אם אני אלך לראות טלוויזיות במו עיניי אני לא ידע עד כמה זה אמיתי בגלל התאורה של החנות אז ככה שלא תיהיה לי ממש אינדיקציה לכן אני מעדיף לשמוע המלצות והכוונות מאנשים שאין להם אינטרס למכור לי והם פה כדי לעזור

ולפי המחירים שראיתי לד יותר יקר מפלזמה
 

דרך הרמקולים של המסך אני אשמע
בעיה רמקולים לא איכותיים
חלק מהסרטים יהיו בלי קול כי לטלוויזיה אין המקודדים

המצלצה אחרת חוץ מסטרימר
יש לך תקציב אפסי
סרטים ב- 5.1 איך תשמע ?
ברמקולים 5W ?

מצטער לא יכול להמליץ לך
בתקציב אפסי
כל דבר זה מהפח אל הפח

גש לחנויות ותראה מסכים עם סאונד ותבין מה אתה רוצה ומה מתאים לך

אלך לראות טלוויזיות במו עיניי אני לא ידע עד כמה זה אמיתי בגלל התאורה
אין קשר
 
איזה חנות טובה יש שתיתן לי שירות טוב?
 
איזה חנות טובה יש שתיתן לי שירות טוב?

אני לא יודע מאיזה איזור אתה
אתה לא הולך לקנות
רק הולך לראות מסכים , סוגים שונים .

לאחר הצפייה תחזור אלינו מה ראית ?
איזה סוגים ודגמים ,
ממה נהינת ?

לך לשקם אלקטריק בר"ג
או חנויות פרטיות
תאמר להם רמקולים איכותיים לגודל החדר שלך

שוב לראות ולשמוע לא עולה כסף
 

תודה רבה מחר אלך להתרשם ואחזור עם תשובות
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור