פלזמה סמסונג PS42A450

  • פותח הנושא פותח הנושא eyalsi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eyalsi

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לחברים

הייתי שמח לשמוח חו"ד על המסך הנ"ל או אם מישהו יש לו רכש מסך זה לאחרונה
קראתי איפה שהוא שהוא מחליף את דגם הQ הקודם של סמסונג והוא פחות טוב מקודמו האם זה נכון?

תודה
 

מי אמר לך שהוא פחות טוב מקודמו?
 
דרך אגב מה לגבי צריבה במסך הנ"ל, האם בדגמים החדשים של הפלזמות תיתכן צריבה?
 

עזוב, סתם פיקציה
אני לא חושב שהקודם טוב יותר
הם באותה רמה לדעתי
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור