E eyalsi חבר אתר הודעות 13 מעורבות 0 נקודות 0 16/9/08 #1 שלום לחברים הייתי שמח לשמוח חו"ד על המסך הנ"ל או אם מישהו יש לו רכש מסך זה לאחרונה קראתי איפה שהוא שהוא מחליף את דגם הQ הקודם של סמסונג והוא פחות טוב מקודמו האם זה נכון? תודה
שלום לחברים הייתי שמח לשמוח חו"ד על המסך הנ"ל או אם מישהו יש לו רכש מסך זה לאחרונה קראתי איפה שהוא שהוא מחליף את דגם הQ הקודם של סמסונג והוא פחות טוב מקודמו האם זה נכון? תודה
E eyalsi חבר אתר הודעות 13 מעורבות 0 נקודות 0 16/9/08 #3 קראתי ב- http://www.hometheater.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=61822&start=15
E eyalsi חבר אתר הודעות 13 מעורבות 0 נקודות 0 16/9/08 #4 דרך אגב מה לגבי צריבה במסך הנ"ל, האם בדגמים החדשים של הפלזמות תיתכן צריבה?
B broitman חבר אתר הודעות 49 מעורבות 0 נקודות 0 16/9/08 #5 עזוב, סתם פיקציה אני לא חושב שהקודם טוב יותר הם באותה רמה לדעתי