פלזמה פלזמה סמסונג 410 \ 451

  • פותח הנושא פותח הנושא taco
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

taco

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
הלכתי היום לרכוש פלזמה 42 דגם 410 וכשצפיתי בה בחנות
הייתי די מרוצה.כשהגעתי לקופה גיליתי שצפיתי בעצם ב451
שיקרה בכ1000 ש"ח מה שהרתיע אותי למרות שהמוכר ניסה
לשכנע אותי שההבדל ביניהם הוא חיצוני בלבד.לא קניתי עדיין..
האם זה נכון?המעבד זהה לחלוטין?
ראיתי שה451 משדרת 100hz...

הציעו לי באותו מחיר את הפנסוניק v8.

תודה מראש.
 

ה- 450 מעט "משוכללת" יותר בהשוואה ל- 410
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור