פלזמה פלזמה מול LED- עזרה דחופה

  • פותח הנושא פותח הנושא עופר
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

עופר

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום חברים,

צריך דחוף עזרה בבחירת מסך בהתאם לנתונים הבאים:
מרחק צפיה 5 מ'.
רואה בעיקר ספורט וסרטי טבע בערוצים רגילים (לא HD).
בעתיד מתכוון לחבר לממיר HD ולראות גם סרטי HD מהמחשב.
מתלבט בין פלזמה של פנסוניק דגם TH-P54S10 לבין טלוויזיית לד של שארפ מדגם
LC-52LE700E הלד יקרה בכ- 2000 ש"ח אך זה לא מהווה בעיה.

אשמח לקבל חוות דעת גם על מסכים אחרים שנראים לכם מתאימים, אך בעיקר מעניינת אותי ההשוואה בין ה- 2 הנ""ל.


תורדה רבה,
עופר
 

שלום,
האם אתה משווה בין שני הדגמים רק על סמך נתוני מפרט או שראית את הטלויזיות במציאות?
 
הי ליאור,
את הלד ראיתי פיזית ואילו את הפלזמה מהדגם הזה לא הצלחתי למצוא ולראות בתצוגה ולכן הקרובה ביותר שראיתי הייתה 50 אינץ hd ready דגם TH-P50X10M
 
נערך לאחרונה ב:
ואיך התרשמת מההבדלים בין שני המסכים? האם צפית בשניהם בשידורים רגילים?
 

כן. ראיתי ערוץ 2 ונראה היה שהלד הרבה יותר חדה ובעלת צבעים יותר אמיתיים. בשידור ספורט ב- hd הלד היתה הייתה לגמרי בליגה אחרת, בליגה משלה מעל הפלזמה. השחור היה הרבה יותר שחור, הלבן הרבה יותר לבן ובוהק, גם שאר הצבעים נראו הרבה יותר טוב בלד ושלא לדבר על החדות שבה לא ניתן היה בכלל להשוות.
הלד פשוט נראתה בליגה משלה והפלזמה נראתה כמו מסך מיושן נטול חדות, שחור שנוטה לאפור-ירקרק, שלג לבן שנראה אפרפר וחדות שאינה ניתנת כלל להשוואה לזו של הלד.
 
נערך לאחרונה ב:
אתה בעצם עונה לעצמך, אם אתה מאמין שזה נראה יותר טוב אז לך על זה.

בלי קשר שלד אמור להיות באמת בקונטראסט הרבה יותר גבוהה, אבל צריך לבדוק אם יש הדממה של לדים באיזורים מסוימים או שכל התאורת לד פועלת ביחד.
פלוס לד יותר דקה מה שעושה אותה יותר יפה, וגם אמורה להיות יותר חסכונית בחשמל.
LED זה בעצם הטופ של הטלויזיות כרגע, אז אין לך מה לטעות.

וטלויזיות LED זה בעצם טלויזיות LCD עם תאורה אחורית LED, זה לא ה OLED שיגיע רק עוד מליון שנה...
 
העניין הוא שההשוואה נערכה מול פזלמה מדגם אחר מזה אותו אני מעוניין לרכוש וזאת מכיוון שאת הפלזמה המסויימת שאני רוצה TH-P54S10 לא ניתן לראות בתצוגה ויתכן כי האיכויות שלה טובות בהרבה מהדגם TH-P50X10M אותו ראיתי ואליו השוותי את הלד. בנוסף ללד י זמן תגובה של 4 ms מה שיכול לפגוע בחדות בשידורי ספורט.
 

דגם ה- S10 אמור להיות טוב יותר מה- X.
בנוסף, דגם X10 שראית, נראה במיטבו בתנאי צפיה חשוכים ולא באור חזק, כתבנו על זה בכתבת הביקורת עליו באתר.
אל תתייחס לזמן תגובה שכתוב במפרט של ה- LED, זה משהו שצריך לבדוק רק בפועל.
 
האם ההבדל באיכות התמונה (חדות, ושחור לבן ) בין ה-X ל-S10 הוא משמעותי? .
מה לגבי ה-S10 האם גם היא בחדר מואר למחצה תראה לא חדה בעלת שחור שנוטה לאפור ובעלת חוסר חדות ביחס ללד גם בשידורים רגילים? איזה יתרון אם בכלל יש בפלזמה זו ביחס ללד של שארפ?
 
זה לא כל קח חשוב הMS כי לטלויזיה יש מנגנון 200HZ שמחליק תמונה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור