פלזמה חדשה - מספר שאלות

  • פותח הנושא פותח הנושא Spidi man
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Spidi man

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
1
קודם כל אני חייב לציין שזה אחלה אתר - כל הכבוד (Y)

ברשותי מסך פלזמה LG 42PG200R שרכשתי לאחרונה ויש לי מספר שאלות.
1. במסך ובממיר שלי יש יציאת סקארט - לפי מה שקראתי עדיף לחבר אותו בצורה הזו. השאלה היא האם לקנות כבל או להישאר עם הכבל הישן שחברת הכבלים מביאה ?

2. כבל DVI-HDMI - על איזה כבל אתם יכולים להמליץ ? (או שזה לא כל כך משנה)

3. את המסך קניתי במחיר של 4600 שקל (כולל הובלה, הרכבה ואחריות ח.י לשלוש שנים) - את המחיר עשה חבר שעובד בחנות. רציתי לדעת האם המחיר הזה נחשב לזול ? האם ליקר ?

תודה (Y)
 

שמחים שאתה נהנה כאן, תודה.

ראשית, תתחדש...

1. אם הכבל תקין ולא "רעוע" אז זה בסדר.
2. תרכוש כבל שנראה ברמת גימור טובה עם מחברים יציבים.
3. על פי זאפ, נראה זול.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור