פלזמה או LCD - היכרות ושאלה חשובה

  • פותח הנושא פותח הנושא גאבור
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

גאבור

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכל חברי הפורום המכובדים, אני קורא אתכם מזה זמן אבל רק עכשיו נרשמתי וראיתי לנכון להשתתף, לאור העובדה שיש לי שאלה חשובה.
אני עומד לרכוש טלויזיה 42 אינץ', ולמראות שהייתי נעול על LCD, התחלתי לחשוב לאחרונה על פלזמה- וזאת בגלל שהצרכים שלי הם בעיקר YES ו-DVD. הפלזמה נותנת תמונה יותר טובה בעיני.
עם זאת, יש דבר אחד שמרתיע אותי במיוחד ברכישת פלזמה, וזה צריכת החשמל. הבנתי שהצריכה של פלזמה היא בסביבות כפליים מ-LCD, ובתור מי שהוצאות חשמל חודשיות חשובות לו, הדבר נראה לי קריטי.
הבנתי שהצריכה המופיעה בנתוני היצרן של הפלזמות מתייחסת למקסימום, וכי הדבר תלוי בצבעים המשודרים מעת לעת- אבל בכל מקרה בסיכום חודשי אני מבין שהוצאת החשמל גבוהה יותר.

ואחרי כל ההקדמה הזאת: האם מישהו כאן בקיא בעניין ויכול לחשב, פחות או יותר, בכמה כסף מדובר בתכלס?

מודה לכם מראש על העזרה.
 

שלום וברוך הבא לפורום,
הערך שכתוב בסעיף ההספק מסמל את הצריכה המקסימלית, לא הממוצעת של פלזמה.
צריכת חשמל של פלזמה משתנה לפי אופי התמונה שמוצגת, כאשר ישנם חלקים חשוכים בתמונה, משמע הצריכה נמוכה יותר.
 
אבל בכל זאת, בשורה התחתונה הפלזמה צורכת יותר חשמל. כמה זה משמעותי בשימוש ממוצע חודשי?
בכמה כסף מדובר?
 
 

זה תלוי

אם מדובר בתקציב גדול עדיף פלאסמה של PIONEER או פנסוניק V80 , אם התקציב נמוך עדיף
LCD מאחר ופלאסמה זולה לא טובה באיכות התמונה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור