פלזמה או LCD (דגמים ספציפיים ושימושים ספציפיים)?

  • פותח הנושא פותח הנושא fogophirdtow
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

fogophirdtow

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
אני רוצה לקנות עכשיו טלויזיה חדשה הביתה.

אחרי סקר שוק די גדול, ואחרי שראיתי הרבה מסכים, החלטתי ללכת על ה LG PQ300R, גם בגלל איכות התמונה, וגם בגלל המלצות מהמון אנשים.

השימושים שלי הם 80-90% צפייה בסרטים דרך המחשב, אולי יצטרף לזה גם XBOX בקרוב, ו-10-20% צפייה בHOT.
אחרי שדיברתי עם מישהו שמוכר את הטלויזיות האלה, הוא אמר שלשימושים שלי, עדיף לי בהרבה לקנות LCD, מכיוון שהם מותאמים הרבה יותר לעבוד עם מחשבים, ושאני אראה פיקסלים בפלזמות דרך חיבור מחשב.

למישהו יש תגובה על זה? מסכים? לא מסכים?

אני מודע לחסרונות האחרים של פזמה מול LCD, הם לא מעניינים אותי כרגע.
אני מדבר רק על החסרון הזה.

בעקבות מה שהוא אמר, הסתכלתי על טלויזיות LCD של LG, ומצאתי את שתי אלה:
1. 47LH50YR
2. 47LH35FR

אני יודע שזה כמה אלפים יותר ממה שתכננתי להוציא על הפלזמה, אבל בכל זאת.
מישהו מכיר את הטלויזיות? יכול להמליץ (או לא)?
אני מנסה בנתיים למצוא מקום שבו אני אוכל לראות אותן בעיינים, אם מישהו יודע, אני אשמח לדעת.
 

אם מדובר על צפיה בסרטים דרך מחשב, לא תהיה לך בעיה עם פלזמה.
אבל, אם המטרה שלך היא שהטלויזיה תשמש מסך מחשב גדול, עבור גלישה באינטרנט או עבודה על מסמכים, אז למטרה הזו יתאים יותר LCD.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור