fogophirdtow
חבר מתחיל
- הודעות
- 4
- מעורבות
- 0
- נקודות
- 0
אני רוצה לקנות עכשיו טלויזיה חדשה הביתה.
אחרי סקר שוק די גדול, ואחרי שראיתי הרבה מסכים, החלטתי ללכת על ה LG PQ300R, גם בגלל איכות התמונה, וגם בגלל המלצות מהמון אנשים.
השימושים שלי הם 80-90% צפייה בסרטים דרך המחשב, אולי יצטרף לזה גם XBOX בקרוב, ו-10-20% צפייה בHOT.
אחרי שדיברתי עם מישהו שמוכר את הטלויזיות האלה, הוא אמר שלשימושים שלי, עדיף לי בהרבה לקנות LCD, מכיוון שהם מותאמים הרבה יותר לעבוד עם מחשבים, ושאני אראה פיקסלים בפלזמות דרך חיבור מחשב.
למישהו יש תגובה על זה? מסכים? לא מסכים?
אני מודע לחסרונות האחרים של פזמה מול LCD, הם לא מעניינים אותי כרגע.
אני מדבר רק על החסרון הזה.
בעקבות מה שהוא אמר, הסתכלתי על טלויזיות LCD של LG, ומצאתי את שתי אלה:
1. 47LH50YR
2. 47LH35FR
אני יודע שזה כמה אלפים יותר ממה שתכננתי להוציא על הפלזמה, אבל בכל זאת.
מישהו מכיר את הטלויזיות? יכול להמליץ (או לא)?
אני מנסה בנתיים למצוא מקום שבו אני אוכל לראות אותן בעיינים, אם מישהו יודע, אני אשמח לדעת.
אחרי סקר שוק די גדול, ואחרי שראיתי הרבה מסכים, החלטתי ללכת על ה LG PQ300R, גם בגלל איכות התמונה, וגם בגלל המלצות מהמון אנשים.
השימושים שלי הם 80-90% צפייה בסרטים דרך המחשב, אולי יצטרף לזה גם XBOX בקרוב, ו-10-20% צפייה בHOT.
אחרי שדיברתי עם מישהו שמוכר את הטלויזיות האלה, הוא אמר שלשימושים שלי, עדיף לי בהרבה לקנות LCD, מכיוון שהם מותאמים הרבה יותר לעבוד עם מחשבים, ושאני אראה פיקסלים בפלזמות דרך חיבור מחשב.
למישהו יש תגובה על זה? מסכים? לא מסכים?
אני מודע לחסרונות האחרים של פזמה מול LCD, הם לא מעניינים אותי כרגע.
אני מדבר רק על החסרון הזה.
בעקבות מה שהוא אמר, הסתכלתי על טלויזיות LCD של LG, ומצאתי את שתי אלה:
1. 47LH50YR
2. 47LH35FR
אני יודע שזה כמה אלפים יותר ממה שתכננתי להוציא על הפלזמה, אבל בכל זאת.
מישהו מכיר את הטלויזיות? יכול להמליץ (או לא)?
אני מנסה בנתיים למצוא מקום שבו אני אוכל לראות אותן בעיינים, אם מישהו יודע, אני אשמח לדעת.