פלאסמה וצריבה בסרטי DVD

  • פותח הנושא פותח הנושא isotoper
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

isotoper

חבר אתר
הודעות
26
מעורבות
0
נקודות
0
היי
רציתי לשאול איך מונעים את הצריבה בפלאסמה כשרואים DVD או סרטי DIVX עם שוליים שחורים למעלה ולמטה או סתם כשיש סרט כזה בכבלים.

תודה
 

זה תלוי בדגם פלזמה , בפיוניר למשל (בדגמי KURO) לא מורגשת תופעת צריבה (מסכים עמידים ביותר לתופעה).
בדגמי פנסוניק יש מנגנונים שפועלים ברקע, ללא התערבות המשתמש.
ב- LG, המשתמש יכול לבחור בשלושה מנגנונים שונים בטיפול בתופעה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור