I isotoper חבר אתר הודעות 26 מעורבות 0 נקודות 0 18/2/09 #1 היי רציתי לשאול איך מונעים את הצריבה בפלאסמה כשרואים DVD או סרטי DIVX עם שוליים שחורים למעלה ולמטה או סתם כשיש סרט כזה בכבלים. תודה
היי רציתי לשאול איך מונעים את הצריבה בפלאסמה כשרואים DVD או סרטי DIVX עם שוליים שחורים למעלה ולמטה או סתם כשיש סרט כזה בכבלים. תודה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 18/2/09 #2 זה תלוי בדגם פלזמה , בפיוניר למשל (בדגמי KURO) לא מורגשת תופעת צריבה (מסכים עמידים ביותר לתופעה). בדגמי פנסוניק יש מנגנונים שפועלים ברקע, ללא התערבות המשתמש. ב- LG, המשתמש יכול לבחור בשלושה מנגנונים שונים בטיפול בתופעה.
זה תלוי בדגם פלזמה , בפיוניר למשל (בדגמי KURO) לא מורגשת תופעת צריבה (מסכים עמידים ביותר לתופעה). בדגמי פנסוניק יש מנגנונים שפועלים ברקע, ללא התערבות המשתמש. ב- LG, המשתמש יכול לבחור בשלושה מנגנונים שונים בטיפול בתופעה.