פלאזמה 60"

  • פותח הנושא פותח הנושא MOSHEC
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

MOSHEC

חבר אתר
הודעות
19
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
אשמח לקבל המלצה למסך פלאזמה 60" במחיר סביר
 

מה זה מחיר סביר?
 
ליאור שלום , אני מצפה למחיר של
14 א"ש עד 18 א"ש
עיקר הצפיה אמור להיות סרטים
תודה
 
לא מכיר 60" בתקציב כזה, בדקתי בזמנו את דגם LG 60PG70FR שנחשב לזול יחסית, אבל גם הוא מעל התקציב שציינת (אם כי מאז פרסום הביקורת, סביר להניח שמחירו ירד).
 

ליאור שלום וערב טוב
ראשית תודה רבה עבור הקישור לפלאזמה LG אכן היא אחד הדגמים שהיו אופציה המחיר שאני יכול לקבל את המסך הזה היום הוא 17.5 א"ש
האם יש לך קישור לחוו"ד אודות מסך פנסוניק TH65PY850 אני יודע שהמחיר לא יהיה דומה אבל אני אנסה
להגיע למישהו שיכול לתת לי מחיר מיוחד ,השאלה עד כמה הפערים באיכות אכן ניכרים
שוב להזכירך עיקר הצפיה היא סרטים ו ספורט
המון תודה
 
הפנסוניק המדובר הוא מסך איכותי, אם תצליח להשיג בפער לא גבוה, הוא יהיה שווה את זה.
 
65PY850 עולה כ45000 שח.צפיתי בו בהשקה של יורוקום כל מילה מיותרת מסך מדהים.
לגבי המחיר אני בספק גדול אם תצליח להגיע למחיר שאתה חושב.
 

נערך לאחרונה ב:
במיקרה של "בעיית מחיר" שקרוב לוודאי אתם צודקים , אם מחיר הפתיחה הוא כזה
האם יש לכם מיידע אודות הדגם הקודם TH65PY700
 
גם הדגם הקודם, היה איכותי לזמנו, הוא נופל מהחדשים יותר ברמת השחור / ניגודיות, אבל, לדעתי, גם הוא שווה קניה, תלוי כמובן במחיר.
 
http://www.hdzone.co.il/product.asp?productid=158
בבדיקה איתם מחיר המסך גם יקר 34500 שח.
 

היום יש לי אותו ב 29 א"ש זה יקר מאוד עבורי
האם לסמסונג יש פלאזמה מומלצת ? האם בטווח המחירים של 18 א"ש אלה האופציות ?
תודה מראש לשנייכם דעתכם חשובה לי מאוד , אני בשלבים של בניית הנישה ולכן אני חייב לקבל החלטות
בין 50 אינצ' X10 של פנסוניק לבין 60 עד 65 אינצ' של יצרן אחר בטווח המחירים הנ"ל
 
לסמסונג יש דגם חדש - פלזמה B550 בגודל 55", לא יודע מה המחיר שלה.
http://www.dtown.co.il/articles/864.html

לא הבנתי בדיוק את הדילמה... אתה מתלבט בין פלזמה פנסוניק X10 בגודל 50" לבין מסכים של יצרנים אחרים בגודל 60"+ ?... זה תקציב שונה לגמרי.
 
ליאור , נכון אתה צודק
אך סביבת מחיר של 17 18 א"ש עוד בגבולות היכולת שלי לכן עליתי ל 60 אינצ' הסיבה האמיתית יותר היא מאחר ורוב הצפיה שלי היא סרטים. במסך 50 אינצ' הוא קטן .בגלל שני סטריפים שחורים בחלק העליון והתחתון של המסך וכפי שראיתי החוויה הקולנועית יכולה להיות טובה יותר ב 60 אינצ'
שמעתי על ה LG אך לאור הביקורת שקראתי בפורום אני לא משוכנע שזה המסך
אגב בלינק לפלאזמה סמסונג לא מצאתי ביקורת לגבי הפלאזמה
 

אם אתה יכול להמתין עד אוקטובר אמור להגיע מסך 54" של פנסוניק FULL HD
דגם 54S10.
 
נערך לאחרונה ב:
אני יכול להמתין
יש לך קישור למק"ט חוו"ד ?
תודה
 
 

נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור