פיתרון לחיבור פיוניר 5080 לרסיבר

  • פותח הנושא פותח הנושא yacovbb
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yacovbb

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי פיוניר 5080 שמחובר ב hd לרסיבר אונקיו הבעיה שלי שאיך שאני מדליק את הפיוניר הרסיבר עובר למצב משחק במקום tv אם אני מדליק רק את הרסיבר הוא נישאר על tv עד שמדליק את הפיוניר והוא שוב חוזר למשחק וזה עסק מעצבן מאוד האם למישהו יש דרך לעזור בנושא אני אשמח
תודה
 

זה כנראה קשור להגדרות הכניסה הספציפית ברסיבר, תגדיר אותה למצב אחר.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור