פיתוח טכנולוגי של המחלק' להנדסת חשמל ואלקטרוניקה באריאל

  • פותח הנושא פותח הנושא אריאל1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אריאל1

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
כתבה ששודרה אמש בתוכנית "המעבדה" בערוץ 1:
טכנולוגיה של המחלקה להנדסת חשמל ואלקטרוניקה במרכז האוניברסיטאי אריאל,
המאפשרת להפוך(בעלות זניחה) כל מסך למסך מגע.

הפיתוח זכה במקום הראשון בתחרות של דה מרקר והטכניון לפיתוח מוצר מתקדם , המאפשר יזמות כלכלית.

קישור לכתבה:
http://www.ifat.com/VT/Trans.aspx?ID=2743273&CID=591982

 

יפה. כול הכבוד . נקווה שנראה מוצר מהר
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור