פיקסל שרוף?

  • פותח הנושא פותח הנושא Mamuta
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Mamuta

אוהב את התחום
הודעות
296
מעורבות
2
נקודות
18
שלום
יש לי פלסמה של פנאסוניק 58 "
אתמול שמתי לב שיש לי נקודה דיי גדולה וזוהרת במסך כמו פיקסל שרוף
העיניין הוא שאם אני מעביר ערוץ זה נעלם אבל בסרטים או בשידורים אחרים
הנקודה חוזרת גם בערוצים אחרים, מה הבעיה? אם זה פיקסל שרוף אז למה הוא נעלם
וחוזר אחרי כמה שעות?
האם זה אומר שזה תחילת סופה של הפלסמה?

תודה.
 

אם זה לא קורה בכל ערוץ אז זה לא פיקסל שרוף. אם הוא שרוף אז הוא שרוף בכל ערוץ.
 
תודה.
העיניין הוא שהוא הולך ובא ובאותו מקום תמיד.
מה זה יכול להיות?
 
פיקסל שרוף אינו מעיד על סוף דרכו של המסך.
 

ממש לא ברור מה שכתבת, תנסה ממיר אחר.
 
תנקה את המסך :)
תודה זה באמת עזר ;););)
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור