פלזמה פיצוץ במסך

  • פותח הנושא פותח הנושא shafix
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shafix

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
לצערי הכבד... לפני כחודשיים כנראה באדיבות הילדים גיליתי פיצוצון קטן בזכוכית בחלק התחתון של המסך. זה לא הפריע כלל לצפיה וניתן היה להבחין בזה רק כשהטלויזיה כבויה. אבל שלשום הנזק קפץ ליגה וכעת יש פס כבוי שחור ברוחב מספר ס"מ לגובהו של כל המסך וכמה פסים שחורים דקים לרוחבו. בקיצור, כבר אי אפשרראות ככה... משיחה ראשונה עם יורוקום ועם החנות האינטרנטית הם טוענים שהטלויזיה הלכה ולא שווה לתקן. אחרי שהציעו לי ביורוקום לקנות עוד מסך ואמרתי שאחשוב על זה בינתיים,חזרו אלי שאולי טכנאי כן יכול לבדוק ואולי ניתן לתקן אבל במקביל שוב ניסו למכור לי עוד מסך.

למישהו יש איזשהו ניסיון או עצה? האם זה טוטאל לוס? זה מסך פנסוניק שעלה קרוב ל 9000 ש"ח TH-P42V20. מצורפת תמונה של הנזק...
 

תמונות מצורפות

  • IMG_0225.JPG
    IMG_0225.JPG
    KB 50.9 · צפיות: 452
נזק בזכוכית עצמה, לא ניתן לתקן (זו פלטה יצוקה אחת), אבל צריך לבדוק ברכיבים שבגב המסך שאחראים על "פיזור האותות", אולי אפשר להחליף יחידה ואולי לא, רק פתיחה של המסך במעבדה תגלה זאת.
 
רוב הסיכויים לסל וחסל.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור