שלום, אני עומד בפני שאלה דומה. אני מוסיף לשרשור זה בתקווה שהרחבת השאלות תוסיף מידע רלוונטי גם עבור 777, שהתחיל בשרשור. הפיליפס מצא חן בעיני מאוד, אך הבחנתי שקיימים שני דגמים דומים. הייתי שמח לשמוע המלצה גם על דגמים אחרים של חברות אחרות במסגרת תקציב דומה, בסביבות 6000. השימוש שלי במסך כולל כמעט הכל, ובסדר חשיבות יורד: חיבור מחשב לצפיה בתכני HD, (או) פופקורן, משחקי פלייסטיישן 3, די וי די, סרטי בלו ריי מה PS, גלישה באינטרנט, ובעדיפות הנמוכה ביותר, אם בכלל - שידורי הטלוויזיה.
נרשמתי לפורום ממש עכשיו לאור שאלה זו, למרות שכבר נתקלתי בו בעבר והתרשמתי מהנימוס, הבהירות, והמקצועיות. לגבי העלאת מפרטים, האם הכוונה להעלאת קבצי ה pdf אותם הורדתי מהאתר של פיליפס, או שמספיקים הלינקים לעמוד המוצר? (עדכון: למעשה ניסיתי, ומתברר שהקבצים גדולים מהמותר הפורום...)
פיליפס 5604 משופרת יותר ביחס לקודמת, עם ניגודיות עדיפה 50,000:1 לעומת 29,000:1 ושיפורים במעבד הוידאו.
שווה גם לבדוק את LG SCARLET 2 החדשה והסדרות של סמסונג שמושקות החודש.