פיליפס 8700

  • פותח הנושא פותח הנושא goe1951
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

goe1951

חבר משקיען
הודעות
549
מעורבות
155
נקודות
43
האם למישהו יש ניסיון עם הטלויזיה הזו. קעורה "65
 

אזהרה ! אל תקנה טלוויזיית פילפס אני קניתי את הדגם הקודם עבד חודשיים ומאז אין לי טלוויזיה מעל חודש וחצי בתיקון !
אין חלקים ואין עם מי לדבר !!!
שרות גרוע ביותר !
לא להעיז להתקרב לטלוויזיית פיליפס !
 
איזה דגם יש לך ?
 
אזהרה ! אל תקנה טלוויזיית פילפס אני קניתי את הדגם הקודם עבד חודשיים ומאז אין לי טלוויזיה מעל חודש וחצי בתיקון !
אין חלקים ואין עם מי לדבר !!!
שרות גרוע ביותר !
לא להעיז להתקרב לטלוויזיית פיליפס !

מאד מזדהה עם המסקנה שלך, אף שאישית לא היתה לי פיליפס מעולם
אבל לחברים יש, אוכלים מרורים עם מסכים חדשים.
 

הגרוע מכל זה שיש אחריות על מוצר חדש בן 6 חודשים ואין שרות לקוחות כשמתקשרים מגיעים לחברת תיקונים חיצונית שאין לה מודעות שרות בוודאי לקוחות פיליפס לא מעניינים אותה !
מיותר לציין שאפילו מנהל המותג של פיליפס בארץ לא מתרגש ... הוא כנראה מוכר הרבה טלוויזיות כאלה ללא כיסוי ...
 
מאלקטרה סחר נמסר: "לאחר בדיקה מקיפה נמצא כי אחד החלקים הקשור לצג ה-LCD הינו תקול והועברה הזמנה ליצרן לספק את החלק הדרוש.

בשל עיכוב מעבר לזמן הסביר בהגעת החלק לארץ שלא היה תלוי בנו, החלטנו לפנים משורת הדין לפצות את הלקוח ולהעביר אליו מסך חדש שיגיע לביתו עוד השבוע".
 
לא לקנות פיליפס ,קניתי בתחילת השנה את ספינת הדגל שלהם
הטלוויזיה מ2 לאוגוסט במעבדה אין חלקים ,אין עם מי לדבר.
 

אני מאוד מאוכזב מהם
 
כן
 

מה קרה לה ?
 
חברים שלום,
תודה על הסיוע ... נציגת קשרי לקוחות בשם לבנת חזרה אליי ולראשונה מאז נלקח המסך קיבלתי שירות וכתובת לשוחח בנושא. היא הבטיחה לי שתוך יומיים אקבל מסך חדש כפיצוי ואכן קיבלתי מסך חדש לאחר שבמשך יותר מחודש וחצי לא הצליחו לתקן את המסך הישן ( 7600 ). אין ספק שבזכות האתר הנושא קודם מאוד !
 
חברים שלום,
תודה על הסיוע ... נציגת קשרי לקוחות בשם לבנת חזרה אליי ולראשונה מאז נלקח המסך קיבלתי שירות וכתובת לשוחח בנושא. היא הבטיחה לי שתוך יומיים אקבל מסך חדש כפיצוי ואכן קיבלתי מסך חדש לאחר שבמשך יותר מחודש וחצי לא הצליחו לתקן את המסך הישן ( 7600 ). אין ספק שבזכות האתר הנושא קודם מאוד !
אין ספק האתר מסייע לא פעם,
במתן פתרונות ועזרה מול היבואנים/ספקים
ובזכותו יש מענה והתיחסות מהירה יותר.
מאשר הלקוח .
 

שלום יריב. ראשית , מזל טוב על המסך החדש שקיבלת.
האם קיבלת את אותו הדגם או ששודרגת לדגם אחר יותר יקר והיית צריך להוסיף כסף ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור