פיליפס 42 LCD דגם 3403

  • פותח הנושא פותח הנושא oriyy
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

oriyy

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
אני מבין שזה הדגם הפשוט יותר של פיליפס. האם יש למישהו ביקורת עליו. ראיתי שהורידו אותו מאתרי המכירות באינטרנט. האם יודעים למה.?
ראיתי שבכל אתרי האינטרנט יש עכשיו דגש חזק רק על מסכים FHD . מה הרעיון אם הם פחות טובים לשידורי הטלביזיה בארץ. האם זו מגמה שתהיה בשנה הקרובה.
 

לא יודע אם הורידו ומדוע.
מסך קונים בהתאם לצרכים והתקציב שלך, אכן המגמה של היצרנים היא לעבור ל- FULL HD, אבל רזולוציה היא רק פרמטר אחד שקשור באיכות התמונה, השאר הם איכות עיבוד הוידאו, ניכגודיות, עיבוד צבע וכו'.
 
האם המסכים של פיליפס נחשבים טובים בפרמטרים של עיבוד התמונה. ברמות הנמוכות כמו ה 3403
 
לא ראיתי את המסך בעיניים כך שקשה לענות לך במקרה הספציפי הזה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור