פיליפס 42 אינץ' 5322

  • פותח הנושא פותח הנושא AviB
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

AviB

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
אבקש לשמוע חוות דעת על מסך זה.
תודה מראש לכולם.
 

לי לא יצא להתרשם ממנו במציאות.
 
תודה ליאור.
האם למישהו אחר יש חוו"ד.
 
מה קורה אין תגובות?
 

אתה מחפש מסך? אולי נתחיל עם הגדרת תקציב וצרכים? מסך יכול להיות "טוב" אבל תלוי מה מחפשים...
 
האמת כבר הזמנתי והיא אמורה להגיע מחר,אני מחפש חיזוקים חיוביים או שליליים,עדיין אפשר להתחרט.
ראיתי אותה בפעולה ונראתה לי טוב בכמה חנויות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור