פיליפס 32pf9632D/10- בעיה בחדות בעת חיבור ל-PC עם כבל DVI-HDMI

  • פותח הנושא פותח הנושא fistoc
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

fistoc

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
שלום רב
לאחר בדיקה ארוכה קניתי מסך פיליפס pfl9632D\10 עם נתונים מצוינים ותמיכה ב- 1366/768 אמיתי.
יש ברשותי כרטיס מסך Nvidia 7600 GT (יציאה כפולה של DVI)
לאחר חיבור ה-LCD למחשב דרך כבל DVI HDMI של מנסטר ולאחר הרבה בעיות הצלחתי להגיע לרזולוציה הנ"ל ואיכות תמונה טובה וחדה ברמה מסויימת(הפונטים בגודל הסטנדרטי שלהם ברורים).
אך כאשר למשל אני מקטין את גודל הפונט באקספלורר (אחד יותר קטן) אני כבר לא יכול לקרוא- הפונט מרוח או עם סוג של צל, כנ"ל גם בתוכנת השרטוט שאני עובד עליה (שבשבילה קניתי מסך בגודל כזה), חלק מהקוים "מאבדים" מהצבע שלהם, לפעמים הם ניראים יותר כשורה של נקודות ולא קו ולא ניתן לעבוד בתוכנה הזו בטח לא שעות ארוכות.
בנוסף, למרות שבחוברת של הטלויזיה נאמר לשים את הרענון על 60 HZ בפועל לאחר הפעלה מחודשת של המחשב הרענון קופץ ל- 29HZ...
בקיצור זה לא זה....
האם יתכן כי כרטיס המסך לא מספיק חזק? (כרטיס המסך אמור לתמוך ללא בעיה ברזולוציה הזו)?!
אם למישהו יש רעיון אשמח לשמוע, לפני שאני משליך את המסך חזרה לחנות (המסך עולה כ- 10000 ש"ח).
תודה
 

זה לא קשור לחוזק כרטיס המסך.
האם המסך שלך תומך ב-Native Rate בחיבור HDMI למחשב ?

הייתי מציע לך גם לחבר דרך כניסת VGA (כבל VGA ל-VGA), יש סיכוי טוב שהאיכות דרך זה תהיה טובה.
 
אין לי מושג מה זה Native rate אבל אבדוק אם קיים

מה זה עושה בדיוק?
 
המשמעות היא קבלת התמונה מהמחשב בשלמותה, מבלי לבצע עליה סריקה או עיבוד מיותר ע"י הטלוויזיה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור