פיליפס תחת הנהלה יפנית , תשמור על איכות המסכים ?

  • פותח הנושא פותח הנושא g99999901
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

g99999901

חבר אתר
הודעות
41
מעורבות
0
נקודות
0
סדרה 9 פיליפס , מביאה השנה איכויות חדשות ?
ובמה ?
 

ידידי,פיליפס מכרה את עסקי הטלוויזיה שלה לחברת פונאי (למיטב זכרוני) היפנית ,כולל זכות השימוש בשם פיליפס על גבי מסכים....אולם יצרן יפני זה ייצר את מסכי פיליפס כבר שנים ארוכות,ולא נראה לי שיצרן זה רכש בכסף רב את העסקים הללו על מנת ללכת לישון...זה יצרן שמכיר היטב את הביזנס הזה,ולא סתם החליט לרכוש אותו מפיליפס.לא נראה לי שתהיה ירידה כלשהיא באיכות המסכים.
 
ידידי,פיליפס מכרה את עסקי הטלוויזיה שלה לחברת פונאי (למיטב זכרוני) היפנית
ידוע לי שמכרו לכן שאלי האם הם שמרו על האיכות ?
ועדיין פיליפס תחת אותו שם

כל התשובה שלך לא קשורה לצערי לשאלה שלי

מכרה את עסקי הטלוויזיה...
ייצר את מסכי פיליפס כבר שנים ארוכות
לא נראה לי שיצרן זה רכש בכסף רב את העסקים הללו על מנת ללכת לישון...

שוב אני פונה בשאלה טכנית לאנשים שיודעים בפועל מה מציע הליין האחרון ? לעומת שנה קודמת
מה היתרונות לתמונה עצמה לא לתאורה האחורית
 
מבחינת מפרט לכאורה יש שיפורים, אבל צריך לראות את זה בעיניים.
 

מבחינת מפרט לכאורה יש שיפורים, אבל צריך לראות את זה בעיניים.
לצערי לא מובן
איזה שיפורים הם העלו ?
מה הם הביאו ?
זאת לא תשובה רצינית

זאת תשובה לצאת מידי חובה
לך תראה מה שווה המסך טוב לך אז הם שיפרו , לא טוב לא שיפרו ?
בשביל זה לא צריך הקמת פורום מקצועי עם התמחות במסכים ?
 
יש לך טענות?
 
יש לך טענות?
כן יש לי טענות !!!
אם אתה לא מסוגל להבין מהות פורום מקצועי בוידאו
סגור אותו

זאת לא בושה לומר גדול עלי !
אני מבין שהשנים שחקו אותך , אין לך כוחות .
סגור

תראה את מצב הפורום , כל התשובות עיפות , לא ברמה בסיסית .
אנשים קוראים ובורחים .

גם שאתה בעל האתר עונה זה שלוף מהמותן
עם פוזה ,

שמסבירים לך רמת התשובות הנמוכה
במקום לתקן אתה עוד מתחפר בעמדות של "פוזה " ?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור