LCD פיליפס או טושיבה ?

  • פותח הנושא פותח הנושא gtl2
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gtl2

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
מעוניין לקנות מסך LED מתלבט בין שניים
טושיבה 40SL733 לבין פיליפס 40PFL5605H
תודה
 

שתי חברות טובות , מה אתה הולך לראות בטלוויזיה ?
 
גם סרטים וגם שידורי טלוויזיה סביר להניח שיותר שידורי טלוויזיה
 
כמו שרשמו קודם,2 חברות מעולות-אני אישית אוהב את התמונה של הפיליפס (יש לי 8404),אך,לגבי הדגם שרשמת, בעיבוד תמונה ברור שהוא פחות טוב -מהסדרה 8-9 של פיליפס. אז צריך לבחון אותו בעיון- ומאידך "עופר" ממליץ מאוד על הטושיבה,הדגם שציינת, שכן הוא עשה עליו סקירה.אז לדעתי יש לך כבר המלצה מאוד טובה על טושיבה... לשיקולך...בהצלחה.
 

לנו יש את הפיליפס עם האורות בצדדים שיוצרים אשליה של הגדלת המסך וזה נהדר!! קנינו אותה אחרי שאחי קנה אותה והמליץ עליה ואנחנו נהנים מכל רגע!
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור