פילטר/מפצל חשמל הייאנד של חברת העל isoTek

  • פותח הנושא פותח הנושא itay123
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

itay123

חבר משקיען
הודעות
4,233
מעורבות
2,957
נקודות
113
נמכר !
ברכות לרוכש החביב !
 

נערך לאחרונה ב:
קיימת האפשרות לשלם בכרטיס אשראי!!
 
את איתי אני לא מכיר.
אבל את המכשיר כן. יש לי כזה!
רציתי למכור אותו פעם. הוצאתי אותו מהמערכת, ניקיתי מאבק, עשיתי לו בוק יפה של תמונות, וכבר הכנתי נוסח למודעה.

הדלקתי את המערכת, רק לוודא שהכל עובד כרגיל, שמתי מוזיקה, ו..... אבוי לסאונד. הכל נשמע איטי, חלול ומרוחק. זה לא רק איבוד פוקוס, זה כמו להסתכל מבעד למשקפי שמש חלביות.

החזרתי חזרה מהר והסאונד חזר לעצמו.

עושה נפלאות למכשירים ברמת ליין. (CD, פרה) ממליץ בחום. בהצלחה איתי.
 
היי
מה אורך הכבל הייעודי? ואיזה סיומת/קונקטטור (שוקו/אמריקאי... ישראלי!!!)

בברכה
 

את איתי אני לא מכיר.
אבל את המכשיר כן. יש לי כזה!
רציתי למכור אותו פעם. הוצאתי אותו מהמערכת, ניקיתי מאבק, עשיתי לו בוק יפה של תמונות, וכבר הכנתי נוסח למודעה.

הדלקתי את המערכת, רק לוודא שהכל עובד כרגיל, שמתי מוזיקה, ו..... אבוי לסאונד. הכל נשמע איטי, חלול ומרוחק. זה לא רק איבוד פוקוס, זה כמו להסתכל מבעד למשקפי שמש חלביות.

החזרתי חזרה מהר והסאונד חזר לעצמו.

עושה נפלאות למכשירים ברמת ליין. (CD, פרה) ממליץ בחום. בהצלחה איתי.

תודה, מתן היקר.
 
היי
מה אורך הכבל הייעודי? ואיזה סיומת/קונקטטור (שוקו/אמריקאי... ישראלי!!!)

בברכה

היי
אני לא זוכר במדוייק, אולי 1.5 או 1.8 או 2.0 לא זוכר לומר.

סיומת אמריקאי, כמו שאר שקעי ה-NOVA.
 
נמכר!
ברכות לרוכש החביב !
 

נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור