דודיק שלום
אני מציע שתיקח את ה4000 ש"ח ותשים על אג"ח קונצרני כלשהו (עדיפות למשהו של לבייב או תשובה).עכשיו,ישנם שני תרחישים אפשריים:
1.החברות שקנית את האגחי"ם שלהן קורסות ואתה נשאר בלי כסף.היתרון של התרחיש הזה-זה יעצבן אותך ליום או יומיים ואתה תשכח מזה,לעומת זאת אם תקנה את הLCD הנ"ל אתה תתעצבן על בסיס יומיומי,תתבאס להזמין אנשים אליך הביתה ובאופן כללי תקלל את הרגע שראית את ה"מבצע" הזה.
2.החברות שקנית את האגחי"ם שלהם לא קורסות מועד הפקיעה(בעוד כ שנה עד 4 שנים תלוי באג"ח שקנית)מגיע ואתה מכפיל ועם קצת מזל אתה אולי משלש את כספך.קונה דגם משובח במיוחד (אני ממליץ על LOEWE).ואתה ממשיך בחייך שמח וטוב לב.