פיוניר זוכה במשפט נגד סמסונג - הפרת פטנטים של פלזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא liorkoren
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
פיוניר תבעה את סמסונג בענין הפרת שני פטנטים שלה בתחום טכנולוגיית פלזמה.

בית משפט בארה"ב קבע שסמסונג אכן הפרה את הפטנטים של פיוניר ובעקבות כך, סמסונג תשלם כ- 60 מיליון דולר פיצוי.

http://www.marketwatch.com/news/story/McKool-Smith-Announces-59-Million/story.aspx?guid={D0E48B6A-7664-40B9-8F4E-518B67712425}
 

זהו סכום פעוט במושגים של החברות הללו, בסופו של יום השתלם לסמסונג לחסוך את ה R&D ולהציג את קפיצת הדרך הקיימת בליינין המוצרים שלה על בסיס הפטנטים של פיוניר
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור