פטיפון

  • פותח הנושא פותח הנושא stam
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

stam

אוהב את התחום
הודעות
265
מעורבות
88
נקודות
28
מעוניין לקנות פטיפון,
מטרת רכישת הפטיפון היא לחוות קצת את הקסם האלוגי,
הוא לא יהיה מקור עיקרי ואין כוונה להחזיק אוסף גדול של תקליטים,
בהתאם לכך גם התקציב לא גדול במיוחד...נניח עד 3000 ש"ח
מעדיף לא ביד שניה,
איך הproject debut carbon או rega planer 2?
אה, מעדיף גם שיהיה ללא פונו מובנה,
הרמקולים: elac solano bs 283
בנוסף זה עשוי לשמש אותי לחבור למגבר אוזניות,
תודה וסליחה על ה'נדושות';)
 

שאלת תם: האם שמעת תקליטים לאחרונה באיזשהו מקום וחווית אותם כ"קסם אנלוגי", או שזה בעקבות מה שקראת/שמעת מאחרים על הנושא?
 
שאלת תם: האם שמעת תקליטים לאחרונה באיזשהו מקום וחווית אותם כ"קסם אנלוגי", או שזה בעקבות מה שקראת/שמעת מאחרים על הנושא?
חחח
שאלה נכונה...אז לא, לא שמעתי, מהסיבה שלא רציתי להכנס לעסק הזה כי התקבלה אצלי תחושה שצריך להוציא הון כדי לקבל את החוויה הזו,
עכשיו בעקבות קריאה ושמיעה מאחרים התעורר בי החשק לזה, אני לא מתכנן להשקיע בזה יתר על המדה,
לפי מה שהבנתי אפשר לקבל עם זה איזושהיא חוויה שכנראה אין בדיגיטל, גם בתקציב לא גבוה,
בכל מקרה זה לא יהיה המקור העיקרי שלי.
 
חחח
שאלה נכונה...אז לא, לא שמעתי, מהסיבה שלא רציתי להכנס לעסק הזה כי התקבלה אצלי תחושה שצריך להוציא הון כדי לקבל את החוויה הזו,
עכשיו בעקבות קריאה ושמיעה מאחרים התעורר בי החשק לזה, אני לא מתכנן להשקיע בזה יתר על המדה,
לפי מה שהבנתי אפשר לקבל עם זה איזושהיא חוויה שכנראה אין בדיגיטל, גם בתקציב לא גבוה,
בכל מקרה זה לא יהיה המקור העיקרי שלי.
אז נראה לי שלא כדאי להתחיל בקניה, אלא בהאזנה, ולא סתם בהאזנה, אלא בהאזנה לציוד בתקציב שלך, ועם תקליטים מהסוג שאתה מתכוון לרכוש.

יש מצב ש"הקסם האנלוגי" מופיע במלא הדרו רק בציוד משובח, עם תקליטים משובחים במצב טוב, בעוד שבציוד לא מזהיר, הסאונד יהיה פחות טוב ממה שיש לך בדיגיטל, בתוספת רעשים ושאר הבעיות שיש עם פטיפונים ותקליטים.

אתה יכול להתחיל בהאזנה לציוד יקר דווקא, כדי לראות אם יש לך בכלל למה לשאוף, כי אם זה לא ימצא חן בעיניך, אין טעם בכלל להתעסק עם ציוד זול.
 

עצה טובה ונכונה,
ובכל זאת אשמח להמלצות וכיווני דרך/חוו"ד על הנ"ל
 
הי,
לדעתי אתה יכול לקבל את ההנאה מאנלוג בתקציב שהצגת,
לדוגמא פטיפון לנקו 70, 75, 78 ו Thorens 160 או דומה, לא חייב להיות משופץ אבל כן תקין
ראש Shure גם מהדגמים הגבוהים, היה כאן בלוחות V15 בקצת יותר מאלף
פונו בכמה מאות שקלים דוגמת Creek OBH-8
לטעמי יותר מהדיגיטל הסטנדרטי,
קח בחשבון שיתכנו ויהיו רעשים ורחשים שלחובבי האנלוג הותיקים והלא קפדניים לא מפריעים, ולך יפריעו מאוד כמו לרבים אחריםֿ,
ואם תרצה שקט ושלמות, התגובה למעלה קולעת.
תקליטים הם העיקר אבל הם לא יקרים במיוחד כמה עשרות שקלים לאחד.
 
לדוגמא פטיפון לנקו 70, 75, 78 ו Thorens 160 או דומה, לא חייב להיות משופץ אבל כן תקין
זה יד שנייה, לא? הוא מעדיף לא יד שנייה

ראש Shure גם מהדגמים הגבוהים, היה כאן בלוחות V15 בקצת יותר מאלף
משומש או חדש?
ראש משומש זה בעייתי אפילו יותר מפטיפון משומש.

פונו בכמה מאות שקלים דוגמת Creek OBH-8
שאלה אם יש כאלה למכירה כיום, ובכמה.

לטעמי יותר מהדיגיטל הסטנדרטי,
אני בספק גדול -- מאוד.

תקליטים הם העיקר אבל הם לא יקרים במיוחד כמה עשרות שקלים לאחד.
זה לגמרי תלוי באיזה תקליטים מדובר, גם בז'אנר וגם האם משומשים ובאיזה מצב או חדשים, והאם קונים בארץ או בחו"ל.
 

-כן ,מעדיף חדש,
שוב - אני לא מחפש משהו יותר טוב, רק רוצה קצת לנסות את המדיה הזו,
לכן גם התקציב לא גבוה, מקסימום...(למרות שאם אני יהנה מזה, זה עשוי להיות לי בור בלי תחתית...)
הproject/rega לא שווים את זה?
מה עם dual?
תודה רבה!
 
-כן ,מעדיף חדש,
שוב - אני לא מחפש משהו יותר טוב, רק רוצה קצת לנסות את המדיה הזו,
לכן גם התקציב לא גבוה, מקסימום...(למרות שאם אני יהנה מזה, זה עשוי להיות לי בור בלי תחתית...)
הproject/rega לא שווים את זה?
מה עם dual?
תודה רבה!
הבעיה היא שאם תאהב את זה, יש סיכוי לא זניח שלא תסתפק במה שאתה מסתפק בו לפני שאתה יודע האם ומה אתה רוצה, שאז תצטרך למכור בזול ולקנות ביוקר, מה שיעלה לך הרבה יותר מאשר אם מראש היית בטוח שאתה רוצה משהו טוב וקונה אותו ישירות.

לכן אני חוזר על ההצעה לשמוע מראש די הצורך כדי לדעת האם וכמה זה שווה לך, שזה יכול לנוע בין 0 לבין סכום כפול או יותר.

ותקליטים חדשים יכולים בקלות לעלות מעל 100-150 ש"ח כל אחד. קח את זה בחשבון.
 
תתחיל עם Project Debut EVO
אם אין לך כניסת פונו במגבר קנה פונו טוב !
עד היום נכנסים אלי לקוחות שבתחילת הדרך האזינו ל debut carbon (מחט ortofon 2M blue),והיום עם סטים אנלוגים מאוד יקרים, מעיפים מבט של געגוע ....

(גילוי נאות - אני מייבא את חברת פרוג'קט,התמונה נשלחה הבוקר מלקוח שרכש אתמול)
IMG-20230414-WA0003.jpg
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור