פטיפון vs. דאק

  • פותח הנושא פותח הנושא Juiced
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אתם לא נוגעים במקום הנכון , המקור הוא בעל השפעה מועטה יחסית לדברים אחרים
 

את הוויכוח האין סופי אנאלוג VS דיגיטאל אתה רוצה עכשיו להכפיל בוויכוח אין סופי אחר? :p
 
את הוויכוח האין סופי אנאלוג VS דיגיטאל אתה רוצה עכשיו להכפיל בוויכוח אין סופי אחר? :p
- מערכת טובה יכולה לגרום למקור גרוע להשמע טוב.

- מקור טוב לא יכול לגרום למערכת גרוע להשמע טוב.

לפחות זו דעתי וכמובן זה לא שחור לבן .. הכל יחסי
 
אתם לא נוגעים במקום הנכון , המקור הוא בעל השפעה מועטה יחסית לדברים אחרים
הפוך גוטה הפוך!!! רמקול- מקור ואז כל היתר. ברוב המערכות והתכנונים כמובן.
 

הינה הינה נפתחה תיבת פנדרוה :D :D :D
 
- מערכת טובה יכולה לגרום למקור גרוע להשמע טוב.

- מקור טוב לא יכול לגרום למערכת גרוע להשמע טוב.

לפחות זו דעתי וכמובן זה לא שחור לבן .. הכל יחסי

מסכים מאוד!

כאשר המתנתי ל-DAC או סטריטמר חדש, השתמשתי זמנית ב-DAC או סטרימר או all in one מזדמן שהיה לי באותו רגע והיו לי לא מעט, כמו apple, WIIM, zidoo, eversolo, Rose, אפילו רסיבר ק"ב/פרוססור ק"ב עם סטרימר מובנה בשרשור ל PRE שלי, המוזיקה נשמרה ונשמעה היטב, מענגת ברורה ובאיכות קיצונית,
כמובן שההבדלים היו אסטרונומיים אל מול הקליברים הכבדים שאני עובד איתם, אך המחיש יפה מאוד, כמה המערכת יודעת לנגן ולרגש!! גם כאשר המקור נחות או בינוני.

מה שאני לא יכול לומר על רמקולים למשל...
 
הווים אולטרא מכשיר סוווף, קשה לקבל את זה שמגיע חבר חדש ב 1.5K ששובר את קו המחשבה ... ואם היית מביא אותו בלי לדעת מה המחיר שלו, היית גם משאיר אותו כי הוא פשוט מעולה .
אתה בעצמך אומר שהוא נתן לך תוצאה סוווף על סטאפ של 1M. נכון לא רציונאלי לחבר נגן של 1500 שקל לסטאפ שכזה אבל, צליל נטו ופרקטיות .... סוווף.
 

כמה מילים על ה wiim ultra ודומיו...
היה לי עם ספק כוח מופרד ובלי, למחירו בהחלט מצויין ומפתיע, שימש אותי באופן זמני לסטרימינג, כנל כל החברה האחרים ברמתו פלוס/מינוס כמו eversolo, zidoo, rose, וציוד נחות יותר כמו apple שמשמש אותי בחדר שינה עם רסיבר קב נחמד של דנון.

כפי שרשמתי, המערכת הייתה תענוג גם עם מקורות ברמות האילו.

באופן זמני הכל עובד (בעיקר בראש).
 
בלי מקור אין משמעות למערכת. וכמה שמקור (מכול סוג) הוא טוב יותר ואיכותי יותר זה רק משבח את התוצאה.
וכן, בעניי רמקול הכי חשוב במערכת כאחראי על הוצאת צליל החוצה.
 
לא יודע לגבי משמעות או לא...
אצל כל אחד המשמעות היא שונה.
כן יכול לומר שהמקור קריטי אבל לא ברמת החלפה של רמקול.
ועדיין ניתן להנות מהפרות גם כאשר המקור לא ברמת הסאטאפ...ברור שככל שהמקור יותר משובח ומותאם, כך התוצאה תקבל מימדים שונים והחוויה תתעצם ותעשה איכותית ומשובחת יותר.
 

אם אין לך מקור - מה תשמע? אולי רק שקט של המערכת :)
 
כנל רמקול/מגבר/חשמל/כבילה/חדר/חלל/אטמוספירה/מערכת השמש/יקום

לא ברור מה הכוונה חחח
 
ה - PVC ( שם החומר הפחות סקסי ל - ויניל ) וגם ה - Dac מנסים להגיע לתוצאה האופטימלית,
השאלה מהי אותה אופטימליות?
תשובות מגוונות ולפעמים סותרות אחת לשניה והעדפה שונה לכל אחד שיכולה להשתנות על ציר הזמן,
וכשמתגלה יתרון לצד אחד מיד בצד השני מנסים להשיג אותה תוצאה,
זו אחת הסיבות שהאנלוג והדיגיטל העכשויים דיי דומים כבר אחד לשני בהתאם לרמות המחיר, שם כל אחד מעדיף קצה אחר.
אופטימליות?
תשובה ברורה אין, הופעה חיה כרפרנס? כבר ברור שמערכת לא יודעת לשחזר.
נשארה החויה שדומה לה רוצים לשחזר.
הבנתי שהשתחררתי מכבלי האודיופיליה כשבחרתי בפטיפון הפשוט ( Lenco L70)
על פני גררד 301 אחד סיכוך גריז פלינט מושקע ואחר סיכוך שמן, וטורנס 124 עם זרוע אגדתית,
ברור שאפשר לשפר ולהעלות אותם לגבהים ולאיכות שמיימית, אבל גם הנבחר לא מושקע מעבר לאחזקה בסיסית.
רוצה לומר לדעתי כשמגיעים לחויה שבה מרגישים בבית, אני לפחות נרגע ונהנה.
לחשוב ולפעול מה עוד אני יכול לשפר ולהגיע לתוצאה הגבוהה ביותר, אני משאיר לתחומים שבהם ואותם יודע להגדיר ועדיין לא הגעתי למחוז חפצי.
לשאלת השירשור - זה שמהנה אותך, נקודה
קלצניקוב עשה טובה והנח לתגובתי
 

נערך לאחרונה ב:
לחשוב ולפעול מה עוד אני יכול לשפר ולהגיע לתוצאה הגבוהה ביותר
להביא מיקרו סייקי עם מיסב אוויר או איזה טקדאס

או אולי איזה J.C verdier .. אני חושב שיש לו מיסב על מגנט או משהו

אני משוחד,
כבר לא שומע דיגיטאל בכלל .. נסיתי אבל זה פשוט לא זה..
רק בעבודה עם הרמקולים של המאקבוק
 
אבל אתה עדיין לא מסופק ומחפש לשפר, אז איך מנצח?

וכשמישהו אחר עם פטיפון ברמות שהזכרת קונה מערכת דיגיטלית בסכומי עתק ומחליט שה Dac מנצח,
זה בסך הכל אומר שהמחיר מנצח.
אני פשוט מנסה להגיד שכשפוגשים ברכיב שגורם לך להרגיש, למה להמשיך לחפש?
תמיד יש טוב יותר.
 
אבל אתה עדיין לא מסופק ומחפש לשפר, אז איך מנצח?
מהפטיפון אני מסופק אבל כן .. הייתי רוצה לשפר..
אני מרגיש שאפשר להוציא עוד מהפטיפון מבחינת ראש ופונו.
 

על זה בדיוק אני מדבר,
להוציא מה? - איכות?
אולי במקום מה טוב יותר?
מה מרגש אותי
 
אבל אתה עדיין לא מסופק ומחפש לשפר, אז איך מנצח?

וכשמישהו אחר עם פטיפון ברמות שהזכרת קונה מערכת דיגיטלית בסכומי עתק ומחליט שה Dac מנצח,
זה בסך הכל אומר שהמחיר מנצח.
אני פשוט מנסה להגיד שכשפוגשים ברכיב שגורם לך להרגיש, למה להמשיך לחפש?
תמיד יש טוב יותר.
הבעיה תמיד היא אם אתה שומע משהו שעולה על מה שיש אצלך…
לא מדבר על מחיר אלא על משהו יותר טוב
ולצערנו לרוב זה יקר יותר

החשוב זה לקבוע תקרת מחיר
אבל מנסיון אישי ושל חברים, התקרה הזאת עם הזמן עולה :cool:
עד שזהו
 
כשמגיעים לתוצאה שמרגשת,
היותר טוב הוא גם טוב, מלמד,נותן פרופרוציה אבל לא בהכרח גורם לרצות להחליף\ לשדרג.
ישנם גם כאלה שטיפסו במעלה הרכיבים, וברדת התובנה ( או השמיעה ) לאחר שנים,
שינמכו לרכיב שפגשו במהלך הדרך שאותם מרגש בלי כל הטקס בישבן.
 

נערך לאחרונה ב:
מהפטיפון אני מסופק אבל כן .. הייתי רוצה לשפר..
אני מרגיש שאפשר להוציא עוד מהפטיפון מבחינת ראש ופונו.
כול זה קיבלתי בDS AUDIO :) לא ידעתי שתקליט יודע להוציא כאלה פרטים...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור