פטיפון vs. דאק

  • פותח הנושא פותח הנושא Juiced
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Juiced

חבר משקיען
הודעות
1,328
מעורבות
502
נקודות
113
מאז שהבאתי את המיקרו סייקי אני לא מצליח לשמוע דיגיטאל.
האנלוג יותר מלא וחי מבלי לאבד שום דיוק ודאנמיות.

אני יודע שהנושא הזה נטחן מיליון פעם אבל אצלי יש a clear winner
וכל השידרוגיתא העתידית תהיה בכיוון הזה.
 

אני אישית שומע רק דיגיטל מטעמי נוחות, אבל יצא לי לשמוע אצל חבר, שיש לו אנלוגי ודיגטלי מאוד מושקעים, והתוצאה האנלוגית היא אכן כמו מה שאתה מתאר
 
מאז שהבאתי את המיקרו סייקי אני לא מצליח לשמוע דיגיטאל.
האנלוג יותר מלא וחי מבלי לאבד שום דיוק ודאנמיות.

אני יודע שהנושא הזה נטחן מיליון פעם אבל אצלי יש a clear winner
וכל השידרוגיתא העתידית תהיה בכיוון הזה.

אני לחלוטין בעד להשקיע הרבה יותר על "דרך" אחת לניגון ולהביאו עד לרמה ששואפים/יכולים, מאשר להתפשר על כמה דרכים.
כל אחד כמובן עם בחירתו שלו/שאיפותיו ו-הרפרנס שלו.
 
אני לחלוטין בעד להשקיע הרבה יותר על "דרך" אחת לניגון ולהביאו עד לרמה ששואפים/יכולים, מאשר להתפשר על כמה דרכים.
כל אחד כמובן עם בחירתו שלו/שאיפותיו ו-הרפרנס שלו.
השקעתי בשתיהם למיטב יכולתי הכספית ואבל בנתיים כל פעם שאני מנגן משהו בדיגיטל .. לא יודע .. משעמם :)
אני אישית שומע רק דיגיטל מטעמי נוחות, אבל יצא לי לשמוע אצל חבר, שיש לו אנלוגי ודיגטלי מאוד מושקעים, והתוצאה האנלוגית היא אכן כמו מה שאתה מתאר
אין על הנוחות של הדיגיטאל,
אבל האמת שלפעמים אני מוצא את הפטיפון יותר נוח.
לדוגמה הבוקר כשאני מתארגן לעבודה חצי רדום,
ועל הפלטה של הפטיפון כבר יש תקליט של ה Smiths מאתמול, ותקוע לי שיר בראש שלהם.
כמה כפתורים אחרי זה והמחט כבר בגרוב מבלי להסתכל על שום מסך או להתעסק עם פלאפון, לנווט בין תפריטים, לחפש.
... משהו באנלוגיות של השימוש גם דיי נוח.
 

השקעתי בשתיהם למיטב יכולתי הכספית ואבל בנתיים כל פעם שאני מנגן משהו בדיגיטאל .. לא יודע .. משעמם :)

שמח שבחרת את הדרך שלך...עכשיו נותר להביאו עד לרמה שבאמת אתה שואף...(במידת היכולת וכמובן הרצון).
 
שמח שבחרת את הדרך שלך...עכשיו נותר להביאו עד לרמה שבאמת אתה שואף...(במידת היכולת וכמובן הרצון).
כנראה ראש, STU ופונו של Kondo

או אולי המצא איזה ראש מעניין ב Yahoo של היפנים,
לפעמים יש שם אחלה מציאות וראשי וינטאג' נדירים.
 
יאללה לך על זה!
 

השקעתי בשתיהם למיטב יכולתי הכספית ואבל בנתיים כל פעם שאני מנגן משהו בדיגיטל .. לא יודע .. משעמם :)

אין על הנוחות של הדיגיטאל,
אבל האמת שלפעמים אני מוצא את הפטיפון יותר נוח.
לדוגמה הבוקר כשאני מתארגן לעבודה חצי רדום,
ועל הפלטה של הפטיפון כבר יש תקליט של ה Smiths מאתמול, ותקוע לי שיר בראש שלהם.
כמה כפתורים אחרי זה והמחט כבר בגרוב מבלי להסתכל על שום מסך או להתעסק עם פלאפון, לנווט בין תפריטים, לחפש.
... משהו באנלוגיות של השימוש גם דיי נוח.
קודם כל סחטיין על הטעם המוזיקלי. ה-Smiths היא בין הלהקות האהובות עליי. שומע אותם מגיל 15-16 (וכבר עברתי את שנת ה- 50 שלי).
אנלוג מקנה למוסיקה ערך רב יותר מאשר דיגיטל. ראשית, הוא באמת עולה יותר (ואני לא מדבר על פטיפון מול דאק, אלא על המוסיקה עצמה. תקליט בודד עולה כמו כמה חודשי מנוי בטידל או קובוז). שנית, היחס אליו הוא אחר. לא עשיתי מחקר, אבל מטבע הדברים, באנלוג, אנשים ייטו לשמוע אלבומים בשלמותם, לעומת דיגיטל, שבו לעיתים אפילו לא מסיימים רצועה ועוברים כבר למשהו אחר. לעומת זאת, הדיגיטל פותח בפניך עולמות עצומים של מוסיקה שספק אם היית אי פעם מגיע אליהם באנלוג.
 
דיגיטל פותח בפניך עולמות עצומים של מוסיקה שספק אם היית אי פעם מגיע אליהם באנלוג.
אז זהו שאין כאן שום "ספק אם".
לאנלוג אין כל סיכוי להתקרב בכלל לכמויות התוכן וההיצע שיש היום לדיגיטל. מה לעשות... על כל אלבום שיוצא בויניל, יוצאים 1,000 אחרים בדיגיטל.
 
שימו לב, אני אומר את המעלה בהקשר הכמותי נטו ובלבד!!!

אני לא נכנס לדיון מה איכותי יותר או טוב יותר.
 

העולם הדיגיטלי פתח לנו אפשרויות שלא ידענו לחלום עליהן בעבר.
שירותי הסטרימינג ושרתי המוסיקה זה משהו שאין לו תחרות.
ביכולת להקיף אינסוף הקלטות, ביכולת להגיע לכל פיסת אינפורמציה. הכל זמין, הכל נגיש.
שרוצים להאזין למוסיקה (להאזין, לא להתעסק באודיופיליה) זה לדעתי חד משמעית מנצח.
יחד עם זאת,
לאחרונה ממש נכנסתי לאנלוגי. פטיפון כניסה פלוס. הרבה תקליטים ישנים שאספתי עוד משאני ילד וגם, תקליטים חדשים באיכויות הקלטה גבוהות.
הנוסטלגיה, הסאונד המתוק, הצלחת המסתובבת, זה משהו בליגה משלו שגם לו אין תחרות.
אני יכול להישבע. יש דברים בתקליט שנשמעים לי יפה יותר מהדיגיטל (ואצלי הדיגיטל בהחלט מושקע) (ובהחלט יש גם דברים שלא..).
המסקנה שלי,
לא צריך לעשות השוואות. מה נשמע יותר יפה, מה נשמע פחות יפה.. וכו׳.
מדוע לא להינות משני העולמות?
 
לעומת זאת, הדיגיטל פותח בפניך עולמות עצומים של מוסיקה שספק אם היית אי פעם מגיע אליהם באנלוג.
ללא ספק.
בגלל זה טוב להחזיק גם דיגיטל וגם אנלוג :)
 
ללא ספק.
בגלל זה טוב להחזיק גם דיגיטל וגם אנלוג :)

תשקיע איפה שאתה באמת צריך להשקיע...מאשר להתפשר.
 

מאז שהבאתי את המיקרו סייקי אני לא מצליח לשמוע דיגיטאל.
האנלוג יותר מלא וחי מבלי לאבד שום דיוק ודאנמיות.

אני יודע שהנושא הזה נטחן מיליון פעם אבל אצלי יש a clear winner
וכל השידרוגיתא העתידית תהיה בכיוון הזה.
אפשר להבין אותך, כשהאנלוג עולה לרמה גבוהה התוצאה נפלאה.
אבל, תפוחים לתפוחים. רמת הדיגיטל חייבת להיות שווה בהשקעה לרמת האנלוג פחות או יותר כדי להחליט לאיזה כיוון להמשיך או מה אוהבים יותר.
איזה דאק/סטרימר יש לך ?
 
לדעתי, חיות שונות.
ההשוואה צריכה להיות דיגיטל מול דיגיטל ואנלוג מול אנלוג, ולא לנסות לגרום לדיגיטל להשמע "כמו אנלוג" .
 

לדעתי, חיות שונות.
ההשוואה צריכה להיות דיגיטל מול דיגיטל ואנלוג מול אנלוג, ולא לנסות לגרום לדיגיטל להשמע "כמו אנלוג" .
בדיוק,
זה שונה.

בנתיים אני ממש נהנה יותר לשמוע אנלוג.
אפילו התעסקות המכנית של שיפוץ/החלפת שמנים ומשאבות זה סבבה.

אולי זה סתם תקופת ״ירח דבש״ שתעבור :)
 
כמעשן כבד , אין לי סבלנות לפטם המקטרת , להעביר חוטר. ובסוף נכבה מאליו , יש לי דיגיטל מטורף , וההבדל הוא 5 דקות של האזנה עד שהאוזן מתרגלת מדובר בפאסון של אודיופילים , תהיו בריאים ,, מה שקובע זו המערכת , ובזה לא רואה אותכם ממטר.
 
שכולם יהנו ממוזיקה בכל פורמט שיבחרו, אבל בואו נכבד את ההעדפות של אחרים, תבינו שלא כולם מחפשים את אותו הדבר.
 

כמעשן כבד , אין לי סבלנות לפטם המקטרת , להעביר חוטר. ובסוף נכבה מאליו , יש לי דיגיטל מטורף , וההבדל הוא 5 דקות של האזנה עד שהאוזן מתרגלת מדובר בפאסון של אודיופילים , תהיו בריאים ,, מה שקובע זו המערכת , ובזה לא רואה אותכם ממטר.
אין ספק - לשניצל יש הכי גדול
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור