פטיפון סיני

  • פותח הנושא פותח הנושא arye.gur
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
883
נקודות
113
https://a.aliexpress.com/_sdkzMW

אני מסתכל על מוצרים סינים בתחום האודיו ונהנה לשטוף את העיניים. הרבה מוצרים יפים עם מראה מאוד מקצועי.
מעניין איך הדברים האלה נשמעים...

אריה
 

הדגם "קורונה היי פיי" מעולה..
ברצינות עכשיו,יש להם ציוד מצויין לסינים.
לידיד שלי יש מערכת סטריאו, לא כולל פטיפון!
אלא נגן סי די, ומגבר סטריאו, סט סיני טהור
שהוא קנה כאן בארץ,יד 2, ושומעים מצויין.
 
כל מקרה לגופו, הסינים יודעים לייצר מוצרים שנראים בכלל לא רע, לגבי הסאונד, זה כבר עניין פר מכשיר או חברה, אבל טרם הכרתי חבר לתחביב שבפנטזיות שלו כיכב מכשיר סיני
בעבר היו לי מגבר, פרה אמפ ונגן דיסקים של שינדאק, הביצועים היו בסדר ואולי מעבר אבל זהו.
 
נערך לאחרונה ב:
תיכנסו בקישור לחנות עצמה,
העתק אבלון 2 חלקים במשקל 200 קג
בפחות מ 2000 דולר.
זה אמיתי...?
 

תיכנסו בקישור לחנות עצמה,
העתק אבלון 2 חלקים במשקל 200 קג
בפחות מ 2000 דולר.
זה אמיתי...?
פחות 2,000$ נשמע לי אמיתי מאוד...
לגבי התוצאה לא יודע (-:

אריה
 
היום למשקל אין השפעה על סאונד!
יכולים לשים פלטת שאסי מברזל
גם של 100 קילו.
 
היום למשקל אין השפעה על סאונד!
יכולים לשים פלטת שאסי מברזל
גם של 100 קילו.
מה השתנה היום מאתמול ?

למשקל הצלחת יש השפעה על יציבות מהירות הסיבוב שלה, אפקט גלגל התנופה, משמעותי לגבי איכות הצליל.

אריה
 

אריה התכוונתי למגבר
לא פטיפון.
 
סינים זו הגדרה כוללנית מידי.
בעבר חשבתי שלא יכנס אליי מוצר מהמזרח למערכת.
ואז אתה שומע מוצרים פשוט מעולים ומבין שהדבר היחיד שרלוונטי הוא החברה הספציפית ולא היכן היא ממוקמת.
בדיוק כמו בכל מדינה אחרת.
 
העתק אבלון 2 חלקים במשקל 200 קג
בפחות מ 2000 דולר.
זה אמיתי...?


הם מציינים empty box
אז כן, נראה לי הגיוני מסין.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור