LCD פורמט RGB

  • פותח הנושא פותח הנושא israelr
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

israelr

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
מעוניין לקבל פרטים על פורמט (RGB (Pr, Pb, Y של LA40A550 LCD SAMSUNG
ובמיוחד את תאימותו לפורמט ה RGB של ממיר HD של הוט .DCI-7210
 

אתה מדבר על כניסת קומפוננט בטלויזיה.
יש לממיר HD של אות יציאת קומפוננט מתאימה.
זה לא מתאים ליציאת RGB דרך סקארט.
 
אני מבין שלשניהם אותו קידוד של אותות הקומפוננט.
אני מנסה להבהיר היות לממיר הSD הקודם שהיה לי אותות הRGB שביציאת SCART לא תאמו את הפורמט של הטלויזיה ונאלצתי ללמכור (בהפסד) כבלי קומפוננט איכותיים..
תודה, ישראל
 
הייצוג של מידע על הצבע שונה בין קומפוננט ל- RGB.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור