I israelr חבר אתר הודעות 6 מעורבות 0 נקודות 0 8/10/09 #1 מעוניין לקבל פרטים על פורמט (RGB (Pr, Pb, Y של LA40A550 LCD SAMSUNG ובמיוחד את תאימותו לפורמט ה RGB של ממיר HD של הוט .DCI-7210
מעוניין לקבל פרטים על פורמט (RGB (Pr, Pb, Y של LA40A550 LCD SAMSUNG ובמיוחד את תאימותו לפורמט ה RGB של ממיר HD של הוט .DCI-7210
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 8/10/09 #2 אתה מדבר על כניסת קומפוננט בטלויזיה. יש לממיר HD של אות יציאת קומפוננט מתאימה. זה לא מתאים ליציאת RGB דרך סקארט.
אתה מדבר על כניסת קומפוננט בטלויזיה. יש לממיר HD של אות יציאת קומפוננט מתאימה. זה לא מתאים ליציאת RGB דרך סקארט.
I israelr חבר אתר הודעות 6 מעורבות 0 נקודות 0 8/10/09 #3 אני מבין שלשניהם אותו קידוד של אותות הקומפוננט. אני מנסה להבהיר היות לממיר הSD הקודם שהיה לי אותות הRGB שביציאת SCART לא תאמו את הפורמט של הטלויזיה ונאלצתי ללמכור (בהפסד) כבלי קומפוננט איכותיים.. תודה, ישראל
אני מבין שלשניהם אותו קידוד של אותות הקומפוננט. אני מנסה להבהיר היות לממיר הSD הקודם שהיה לי אותות הRGB שביציאת SCART לא תאמו את הפורמט של הטלויזיה ונאלצתי ללמכור (בהפסד) כבלי קומפוננט איכותיים.. תודה, ישראל
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 8/10/09 #4 הייצוג של מידע על הצבע שונה בין קומפוננט ל- RGB.