פורום מערכות החברים!!!

  • פותח הנושא פותח הנושא נמר
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,111
מעורבות
4,273
נקודות
113
אז כן. אחרי שהחלו לחשוף את המערכות הנהדרות של חברי הפורום. החלטתי לפתוח קטגוריה חדשה - ״מערכות החברים״
גם העברתי הודעות ופתחתי לכל אחד ״חדר משלו״.

אם פיספסתי מישהו/משהו, ניתן בהחלט לשלוח לי לינק למקום בו פספסתי עם הנחיה.

כל הכבוד לכם. יש במה להתגאות!
 

תודה על הקיטלוג, אני חוזר על כל הסרטונים שהעלו פה החברים, נהנה כל פעם מחדש ומוצא תוספת של תכנים ותובנות.
 
שאפו נמר על הרעיון :בעד:
 
רעיון מצוין (ורד)
 

רעיון מבורך, למרות שאני לא מזהה את הסרטון שלי.
ישר כח (ורד)
 
רעיון מעולה!
 
מעבר לאיכות, המראה, זמן המחקר, הבדיקה, ובמיוחד המון ניסוי וטעייה, כך אני מבין, שנדרשו לקימום המערכות הללו, הרי שאם אני מתעקש על מכנה משותף הוא בראש וראשונה קשור באלפיון בו הן נולדות והוא מצוי אי שם במעלה הסולם, אי אפשר לברוח מזה למרות שבכל התאורים אין ולו איזכור של המילה שקל או דולר. ולא שיש בכך פסול, כולם עמלו מבוקר עד לילה בכדי להגיע לנחלה הזו ובכך אני משוכנע, גם לא הצדקנות שבטיעון על התקופה, מיליון המובטלים ועוד כהנה וכהנה, אינם צריכים למנוע מאנשים להתגאות ביוצאי חלציהם, זה רצוי, אפילו מרומם נפש, אבל איפה הפרולטריון, מה אין מערכות צנועות שעולות כמו איזה מרים כבלים אקזוטי מפחמן משודרג ( סידרה מרשימה חזותית, אבל מבולבלת להחריד ), שנשמעות יופי ? מצפה לאלו.
 

מעבר לאיכות, המראה, זמן המחקר, הבדיקה, ובמיוחד המון ניסוי וטעייה, כך אני מבין, שנדרשו לקימום המערכות הללו, הרי שאם אני מתעקש על מכנה משותף הוא בראש וראשונה קשור באלפיון בו הן נולדות והוא מצוי אי שם במעלה הסולם, אי אפשר לברוח מזה למרות שבכל התאורים אין ולו איזכור של המילה שקל או דולר. ולא שיש בכך פסול, כולם עמלו מבוקר עד לילה בכדי להגיע לנחלה הזו ובכך אני משוכנע, גם לא הצדקנות שבטיעון על התקופה, מיליון המובטלים ועוד כהנה וכהנה, אינם צריכים למנוע מאנשים להתגאות ביוצאי חלציהם, זה רצוי, אפילו מרומם נפש, אבל איפה הפרולטריון, מה אין מערכות צנועות שעולות כמו איזה מרים כבלים אקזוטי מפחמן משודרג ( סידרה מרשימה חזותית, אבל מבולבלת להחריד ), שנשמעות יופי ? מצפה לאלו.
הם לא בפורום. עסוקים בלהאזין למוסיקה
 
מעבר לאיכות, המראה, זמן המחקר, הבדיקה, ובמיוחד המון ניסוי וטעייה, כך אני מבין, שנדרשו לקימום המערכות הללו, הרי שאם אני מתעקש על מכנה משותף הוא בראש וראשונה קשור באלפיון בו הן נולדות והוא מצוי אי שם במעלה הסולם, אי אפשר לברוח מזה למרות שבכל התאורים אין ולו איזכור של המילה שקל או דולר. ולא שיש בכך פסול, כולם עמלו מבוקר עד לילה בכדי להגיע לנחלה הזו ובכך אני משוכנע, גם לא הצדקנות שבטיעון על התקופה, מיליון המובטלים ועוד כהנה וכהנה, אינם צריכים למנוע מאנשים להתגאות ביוצאי חלציהם, זה רצוי, אפילו מרומם נפש, אבל איפה הפרולטריון, מה אין מערכות צנועות שעולות כמו איזה מרים כבלים אקזוטי מפחמן משודרג ( סידרה מרשימה חזותית, אבל מבולבלת להחריד ), שנשמעות יופי ? מצפה לאלו.
אתה מדבר על אנשים או על מערכות? אם באנשים עסקינן, אני יכול לדווח לך שכמות הכסף שיש לי בבנק כרגע מגרדת את ה-10,000 שח מלמטה. ואני לא איל נדל"ן. האם זה מניח את דעתך? אולי נבקש מכל מי שפירסם מערכת הצהרת ממון בנוסף?

לגבי מערכות זולות, הרי מי שמפרסם את שלו הוא מאד גאה במה שיש לו. כיף לו לשתף ולמצב את עצמו גבוה ככל שניתן בסולם המעמדות של "הקהילה". איזה אינטרס, איפוא, יש לאודיופיל הבינוני לשתף? איזה הכרה יקבל?

זו בדיוק הסיבה שאני לא חלק מהפסטיבל הזה, אבל אני עדין חושב שהוא מבורך ברמת הקהילה. פשוט לא ברמת הפרט.
 

לא קשור לשום אלפיון קשור לסדרי עדיפויות
אני מעדיף לנסוע בקיה פיקנטו בת כמה שנים במקום במאזדה חדשה
לא לאכול במסעדות
ולהנות ממוסיקה מגבר ורמקולים טובים
 
לי אישית לא משנה מה הרמה וכו של מי שמחליט לפרסם.
ההיפך הוא הנכון..גם חבר פורום עם מערכת זולה מאוד שיזמין אותי לביקור אצלו,אלך בשמחה כשיתאפשר לשנינו.
החברותא הרבה יותר חשובה,לדעת שיש לנו תחביב משותף ונושאי שיחה משותפים על התחום.
בשנה האחרונה אירחתי אצלי לפחות עשרה חברי פורום וזה היה פשוט כיף,שמרנו על קשר,עם חלק מהם גם נפגשתי מספר פעמים.
יש כאן חבר'ה בפורום שהשקיעו לא פחות מאנשים עם מערכת של 6 ו-7 ספרות. אם זה אנשים שאוספים ציוד כבר 40-50 שנה
מפוצצים בציוד וינטאג' מדהים ואוספים רחבים של תקליטים.
התוצאה אפילו לא מעניינת-אותי לפחות כי בסופו של יום כל אחד מאיתנו הוא זה שחי עם המערכת ברמה היומיומית.
 
נערך לאחרונה ב:
יוזמה מבורכת אבל לא לא לספר גם על רכיבי הוידאו- מסכים, מקרנים וכו...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור