פונטים ואייקונים מטושטשים ועם צל בחיבור HDMI מהמחשב לטלויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא liveisrael
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

liveisrael

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
1
שלום,

התחדשתי במסך 60" של LG מדגם 60PN6500 וחיברתי אותו בכבל HDMI מהמחשב למסך ברזולוציית 1920X1080

יש לי 2 בעיות של חיבור המחשב למסך:

1. התמונה לא מכסה את כל המסך (יש שוליים למעלה למטה ובצדדים), אני מכיר את הפתרון של Scale דרך התוכנה של הכרטיס מסך. השאלה אם זה לא גורע מאיכות התמונה?

2. הבעיה הרצינית יותר. לא רואים חד וברור. כל הפונטים והאייקונים נראים מגורענים ומטושטים וכאילו יש צל מאחוריהם. האם מישהו מכיר את התופעה ? זה הגדרות ? יכול להיות שזה הכבל ?

אשמח לעזרה ! תודה וערב טוב.
 

דרך תפריט הטלוויזיה יש מצב לשנות את הזום, משם זה אמור לסדר את השוליים.
 
תודה על התשובה.
ומה לגבי הבעיה של אייקונים ופונטים מטושטשים ? התופעה מוכרת לך ?
 
לגבי "מטושטשים", ביטול OVER SCAN בטלוויזיה אמור לפתור את זה.
נסה גם לחבר משהו אחר עם ה- HDMI לטלוויזיה: סטרימר, נגן DVD, ממיר וכו'.
 

ה Over scan בכרטיס מסך על 0%

אבל שמח לעדכן אתכם בפיתרון שמצאתי: :כל-הכבוד:
שינוי ההגדרות בהעדפות תמונה במסך פתר את הבעיה. (בהירות, חדות, ניגודיות וכו)

אגב, בטלוויזיה יש לי 2 כניסות HDMI:
אחת HDMI והשנייה HDMI-PC

מה ההבדל בין שתי הכניסות מבחינה טכנית?
יש יתרון לחיבור המחשב לכניסת ה PC ? (משום שבשתי הכניסות אני רואה באותה איכות)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור