LCD פוג'יקום או LG

  • פותח הנושא פותח הנושא shlomy1978
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shlomy1978

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
יש לי הזדמנות לרכוש 42' במחיר מוזל, הדגמים הם פוג'יקום FULL HD או LG HD REDY
שניהם באותו מחיר, אני לא נותן את הפרטים הקטנים משום שאני סופר לא מבין בזה וגם לא חשוב לי כל מיני חיבורי/כניסות/ ויציאות (מה גם שאני לא מחדי העין שמבחינים בין איכות תמונה מטלווזיה אחת לשניה אלא אם כן זה ממש תמונה מכוערת ומלאה בכתמים), המטרה היא שימוש כטלווזיה בסלון ושאלתי היא איזו חברה מספקת איכות טובה יותר באופן כללי.

תודה רבה.
 

פוג'יקום זה חברת מדבקה ו LG זו חברה אמיתית .
 
אל תרכוש את פודיקום היא חברה מדבקה אני ממליץ שתקנה את LG
מה התקציב שלך?
מה המרחק צפיה?
מה תמצפה מהמסך?
מה התכנים?
תענה על זה ואני ימליץ על מסך המתאים ביותר
 
מתן

התקציב לא ממש רלוונטי... ההצעה היא מהעבודה ושתיהן עולות לי 2,600 ש"ח, אני לא מאמין שיש בחנויות במחירים זולים יותר לגודל כזה של מסך, אלא אם כן היית אומר לי תשמע במחיר כזה או בעוד 200-300 תקנה 37' אבל דגם הרבה יותר איכותי אז זה מתקבל על הדעת, כי באמת ספק אם אני צריך כזה גודל (המרחק הוא בערך 2.5-3 מטר) , העניין הוא שאני לא מבין בדגמים ובחנויות אנשי מכירות תמיד יאמרו שמה שיש להם במלאי זה הכי טוב שיש, ובגלל ההצעה מהעבודה נראה לי שההתלבטות הפכה להיות קטנה הרבה יותר.... אתה לא חושב כך?
או שאולי בתור אובייקטיבי אתה באמת יכול להמליץ לי על 37' עד 3,000 באיכות טובה?
 

אין אפשרות לראות את המסכים במציאות?
 
יש
ואפילו ביותר זול ובהצעה שלך יש את LG LD460
ב3 אלף שקל
ואת סמסונג C530 40
ב2750 שקל
ותקבל איכות הרבה יותר טובה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור