פגמים קטנים במסך הקרנה חדש

  • פותח הנושא פותח הנושא bruck
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

bruck

אוהב את התחום
הודעות
128
מעורבות
1
נקודות
18
קבלתי מסך מקרן חדש שרכשתי, תוצרת סין, תליה ידני.
כשרק פתחתי מעט את המסך, עוד לפני שתליתי, ראיתי עליו סימנים של פסים כאלו לרוחב, כנראה בכל סיבוב שהוא מתגלגל בתוך הבית שלו.
היותר מדאיג הוא שיש עליו סימני בליטות קטנות כראה לכל האורך , מעט שמאלה מהמרכז, בליטה אחת בדיוק בכל פס גלגול של המסך, כאילו והא נלחץ על משהו בולט בבית שלו.
צירפתי צילום, מקווה שרואים את זה.
דברתי עם הספק.
לדבריו במסכים ברמה הזו תמיד יש כל מיני דברים מהסוג, סוג של פגמים קטנים כאלו (מעניין שלא הזכיר את זה בזמן הרכישה.. ) והוא הציע לי 3 אפשרויות.
אחת, להחזיר את המסך והוא יזכה אותי.
השנייה, שאגיע אליהם ואראה מסך אחר ,שכבר פתוח (כי הוא לא מעוניין לפתוח מסך חדש כי לדבריו יש סיכוי כלשהו שגם עליו יהיה משהו שלא לרוחי) ואם הוא טוב יותר לטעמי שאחליף .
השלשית שהוא יפצה אותי במשהו כגון מתקן למקרן (שאני אכן צריך).
השאלה היא עד כמה אחוש בסימנים האלו בזמן צפיה.
 

תמונות מצורפות

  • IMG_5626.jpg
    IMG_5626.jpg
    KB 99.9 · צפיות: 403
זו בעיה במסכים כאלו שפותחים וסוגרים אותם כל הזמן וזה גם יחמיר במהלך הזמן.
 
השאלה אם זה משהו שקיים או נוצר בכל המסכים מהסוג ועד כמה רואים את זה בהקרנה?
 
את התופעה הזו וגלים בכלל באים לפתור מסכי מתיחה. יש כאלו שזה פחות מפריע להם, יש אנשים שזה יכול לשגע אותם...
 

הבעיה היא שזה לא גלים, אלא בליטות קטנות כאלו ,שלדעתי גם מתיחה לא הייתה עוזרת כאן.
 
קשה לשפוט מבלי לראות את זה בפועל, אבל אם זה מפריע לך בעין, אני לא הייתי חי עם זה.
 
גם אני די פרפקציוניסט בנושא וגם למה לקבל מסך חדש בילד-אין כבר עם בעיות?.
כשאתה אומר מפריע לך בעין, האמת שעדיין לא התחלתי לצפות בזה.
רק פרסתי אותו מעט על הרצפה וראיתי את הבליטות האלו.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור