קבלתי מסך מקרן חדש שרכשתי, תוצרת סין, תליה ידני.
כשרק פתחתי מעט את המסך, עוד לפני שתליתי, ראיתי עליו סימנים של פסים כאלו לרוחב, כנראה בכל סיבוב שהוא מתגלגל בתוך הבית שלו.
היותר מדאיג הוא שיש עליו סימני בליטות קטנות כראה לכל האורך , מעט שמאלה מהמרכז, בליטה אחת בדיוק בכל פס גלגול של המסך, כאילו והא נלחץ על משהו בולט בבית שלו.
צירפתי צילום, מקווה שרואים את זה.
דברתי עם הספק.
לדבריו במסכים ברמה הזו תמיד יש כל מיני דברים מהסוג, סוג של פגמים קטנים כאלו (מעניין שלא הזכיר את זה בזמן הרכישה.. ) והוא הציע לי 3 אפשרויות.
אחת, להחזיר את המסך והוא יזכה אותי.
השנייה, שאגיע אליהם ואראה מסך אחר ,שכבר פתוח (כי הוא לא מעוניין לפתוח מסך חדש כי לדבריו יש סיכוי כלשהו שגם עליו יהיה משהו שלא לרוחי) ואם הוא טוב יותר לטעמי שאחליף .
השלשית שהוא יפצה אותי במשהו כגון מתקן למקרן (שאני אכן צריך).
השאלה היא עד כמה אחוש בסימנים האלו בזמן צפיה.
כשרק פתחתי מעט את המסך, עוד לפני שתליתי, ראיתי עליו סימנים של פסים כאלו לרוחב, כנראה בכל סיבוב שהוא מתגלגל בתוך הבית שלו.
היותר מדאיג הוא שיש עליו סימני בליטות קטנות כראה לכל האורך , מעט שמאלה מהמרכז, בליטה אחת בדיוק בכל פס גלגול של המסך, כאילו והא נלחץ על משהו בולט בבית שלו.
צירפתי צילום, מקווה שרואים את זה.
דברתי עם הספק.
לדבריו במסכים ברמה הזו תמיד יש כל מיני דברים מהסוג, סוג של פגמים קטנים כאלו (מעניין שלא הזכיר את זה בזמן הרכישה.. ) והוא הציע לי 3 אפשרויות.
אחת, להחזיר את המסך והוא יזכה אותי.
השנייה, שאגיע אליהם ואראה מסך אחר ,שכבר פתוח (כי הוא לא מעוניין לפתוח מסך חדש כי לדבריו יש סיכוי כלשהו שגם עליו יהיה משהו שלא לרוחי) ואם הוא טוב יותר לטעמי שאחליף .
השלשית שהוא יפצה אותי במשהו כגון מתקן למקרן (שאני אכן צריך).
השאלה היא עד כמה אחוש בסימנים האלו בזמן צפיה.