פאנסוניק PV70 מול סמסונג A540?

  • פותח הנושא פותח הנושא rivzid
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rivzid

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
אני עדיין מחפשת טלביזיית פלזמה בגודל 42" לסלון.

ראיתי את שתי הטלביזיות הנ"ל ובשתיהן התמונה נראית לי טובה.

המחירים של שתיהן דומים מאד (בסביבות 7000)

מתוך נסיונכם, מה עדיף?

חשובה לי פשטות ההפעלה בלי הרבה סיבוכים וכיוונים

אני רואה רוב הזמן יס ומעט מאד וידאו.

תודה(ורד)
 

שני הדגמים מקבילים (סמסונג דגם חדש יותר), יש כאן גם עדיפות לטעם אישי - איזו תמונה עדיפה בעינייך.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור