LCD עשיתי ביטוח LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא yaron1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yaron1

מושעה
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
איזה מזל היה לי , קניתי טלוויזיית LCD חדשה והציעו לי לעשות ביטוח למוצרי חשמל ... אם משהו יקרה אני יכול להיות בראש שקט.
האמת שבהתחלה חשבתי שאין למה אבל בסוף השתכנעתי , בדיוק שבועיים לאחר שקניתי את הטלוויזיה היא פשוט שבקה חיים.
הביטוח שעשיתי הציל אותי.
 

וואי איזה שקוף שזה פרסומת ולכן זה מנוגד לתקנות... מה גם שהפרסומת היא דיבילית ... אם רק אחרי שבועיים הטליוויזיה שבקה חיים, למה אתה צריך את הביטוח? תשתמש באחריות ... בקיצור פרסומת לא חוקית לפי תקנות הפורום וגם מטומטמת !!!
 
כל מוצר חשמלי מקבל אחריות יבואן למשך שנה אחת לפחות.
אם הטלויזיה שרכשת התקלקלה כאשר השימוש בה היה לפי ההנחיות, אז האחריות מכסה את הנזק.
אם מקור הנזק הוא בשימוש בניגוד להנחיות או שבר או בעיה בחשמל, אז הביטוח עוזר.

ארז
 
אם עשית בטוח על טלוויזיה חדשה אז אתה ממש פרייר.
לא קבלת אחריות של שנה לפחות אז או שרכשת טלויזיה ממש מהתחתית
של האיכות ,או שהיפילו אותך בפח ואתה נפלת בתוכו.
 

למה בכלל אתם מגיבים לו. זו ההודעה היחידה של הבן אדם בפורום. למי בכלל יש ספק שזו פרסומת??
 
אכן, זה ספאמר, הפרסומת נמחקה והאורח הפורח הושעה.
 
שלום חבר'ה. אתם יודעים שפעם תיקון מקרר אמקור , אלקטרה , LG היה יחסית קליל ורוב המקררים היו בנויים אותו הדבר.
גילתי שהיום לתקן מקרר זה סרט ולא כל הטכנאים יודעים לתקן כל מקרר...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור