מגבר עררב האזנה אצל המאסטרו


שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,045
מעורבות
1,485
נקודות
113
קפצנו באיזה ערב אני ורן מויאל לעופר לשמוע מגבר אימתני של "סימפוניק ליין " אחחרי חוויה די מאכזבת עם הלברדין וה "נק אודיו " - גם לי וגם לרן יש מערכות גדולות שמכוונות לצד הרך והדינמי של הצליל , והנה עם המגבר העצום והחזק ביותר של סמפוניק על אותו רמקול התוצאה מצויינת ,פרוט וחלקות יוצאות דופן דינמיקה טובה , בקיצור חוויה אחרת לגמרי מאשר הביקור הקודם בתנאים דומים, נכון , זה לא בדיוק הכוון שאני טורח שנים לכוון את המערכת שלי , אבל של עופר מפורטת עם במה גבוהה מאוד ורחבה ביותר , לדעתי המגבר סטריאו בין היותר טובים שפגשתי (בחיים לא קונה מגבר סטריאו ) ,קיימת גם ורסטיליות לכוון הבס של הנק בהתאם לחדר, הייתה חוויה יוצאת דופן ופרוט מהחלל ,
בהשוואה למערכת שלי ,היא הרבה יותר כבדה ואיטית עם משקל כבד בהרבה , מה אומר לכם,אוהב את שתי התוצאות למרות השוני , ממליץ מאוד ללכת לשמוע ולו בשביל הפרופורציה ובכדי לדעת מה אתם אוהבים , בכל מקרה המגבר פצצה !!!!!!
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,045
מעורבות
1,485
נקודות
113
רק שתדעו בשביל הגילוי הנאות שאני חבר טוב של עופר ,אבל אם הייה חרא הייתי כותב זאת חופשי
 

RanMoyal

חבר משקיען
הודעות
1,156
מעורבות
1,101
נקודות
113
תודה על ההזמנה עופר.

זו הפעם השנייה שאני מקשיב לרמקולים המיוחדים האלה.
בניגוד לפעם הקודמת בה היו לא מעט אנשים, הפעם הזו התאפשר לי להאזין בקפידה רבה יותר.

אני תמיד נענה בשמחה להזמנות להקשיב למערכות אחרות ובמיוחד למערכות שהן על הנייר (וגם בפועל) שונות בתכלית השינוי מהמערכת שלי, זו הזדמנות טובה לכייל את האוזניים למשהו שונה.

בניגוד לפעם הקודמת בה הרגשתי שהרמקולים לא מנגנים כיחידה אחת, אלא כל יחידה מנגנת בנפרד ובנוסף, יחידת הטוויטר שלהם, אומנם רזולטיבית, הרגישה לי חדה מדיי, הביקור הנוכחי היה בגדר חוויה מתקנת. ללא ספק.

הרמקול הצליח להעלם בחלל, תוך שהוא מנגן גדול יותר מהגודל הפיזי שלו, בזמן שהוא יוצר במה גדולה, שלמה, מפורטת, דינמית, עם אימיג'ינג ועומק מאוד מרשימים.

קשה לומר מה הביא לשינוי הזה, שילוב של אלקטרוניקה אחרת, העמדה שונה, יתכן וברייק אין כזה או אחר, אבל בתאכלס, זה לא באמת חשוב, כי התוצאה הייתה בהחלט מיוחדת ומרשימה.

יתכן והרמקול לא יקלע לטעמם של אחוז גדול באוכלוסיה בשל האופי (למעשה יכולות ) הסופר מפורט שלו, אבל מי שאוהב את הסגנון והטונאליות, יידע להעריך רמקול מאוד מיוחד עם יכולות חשיפה מעוררות השתאות.

עלה והצלח.

רן
 

sharon100

מושעה
הודעות
404
מעורבות
41
נקודות
28
באיזה רמקולים מדובר?
 

sharon100

מושעה
הודעות
404
מעורבות
41
נקודות
28
...פרט קטן שנשכח.

http://www.audionec.com/
EVO

רן
נראים מטורפים :בעד:
 

מאסטרו צפון

עוסק בתחום
הודעות
105
מעורבות
53
נקודות
28
אני בהחלט מסכים שהרמקולים של AudioNec ראויים למגבר יותר חזק ומשובח מהמשולב של Lavardin (מגבר שמתאים לרמקולים נצילים עם צליל מלא), ואמרתי את זה בזמנו לעופר.
אז טוב, גם אני שמעתי, לפני שבוע, את המערכת נמפוארת הזאת, והרושם עוד חקוק בי באזמל!

לא חושב שאגזים אם אומר שכמעט כל המערכות בחמישים השנים האחרונות עובדות בתת-כוח כרוני:
חלק הארי של הרמקולים בתקופה האמורה די קשים להנעה למרות השטויות שיצרני הרמקולים מספרים
בתווית של חיבורי הרמקולים מאחור או בברושורים שלהם ("מ-20 עד 200 וואט", כשהכוונה שלהם שאכן עם מגבר 20 וואט תשמעו מהרמקול קול ענות חלושה).
זאת הסיבה שכמעט כל מערכת שאני שומע חיה בקליפ נצחי, ובלי שבעל המערכת בכלל מודע לזה.
שלא לדבר על כך שאין לו מושג ירוק למה בכלל מסוגלים הרמקולים שלו, שמחוברים כרגע, בואו נגיד,
לאיזה מגבר שפופרתי עם 40 וואט לצד ששוקל 40 קילו ומבריק מרוב נצנצים.

בשנות ה-70 וה-80, ואפילו בשנות ה-90, כמעט כל המגברים הטרנזיסטוריים הגדולים הפיקו צליל מגורען/מחוספס/גס/אלים/ אפור, או, אם הם היו בקלאס A, סתם מנופחים ומרוחים מרוב צבע.
בעשרים השנים האחרונות המצב השתפר מאוד, ובעשור האחרון לרוב המגברים השריריים הראויים אין שום דבר מהתכונות הנ"ל.
מכל מקום, עדיין לא קל למצוא מגברים אדירי כח, שקופים ומפורטים, ועם זאת בעלי צליל חלק, מלא (לא מנופח!) ועשיר מבחינה טונלית.
טוב, אז ה-KRAFT 300 SE של Symphonic Line הוא בדיוק מגבר כזה!
הוא מעלים לחלוטין את הרמקולים, מייצר קיר סאונד ענק, עם טונות של מרקם טונלי ואוויר וחלל, ומטביע את המאזין בחוויה החיה הזאת של מוזיקה ללא עיוותים - כלומר, אפס קליפים. עד שלא שומעים, פשוט לא מבינים על מה מדובר.

מן הסתם, רוב החברים פה לא יכולים לרכוש הגברה כזאת, אבל עשו לעצמכם טובה כדי לקבל פרופורציות ולהבין לאן אפשר להגיע -תנדנדו לעופר שייתן לכם לשמוע.
הוא בן אדם טוב, סביר שיסכים.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,045
מעורבות
1,485
נקודות
113
שלום גם לצפוני ביננו !
מכיוון שאני כותב בין רן מויאל ומאסטרו צפון שניחנו בכשרון כתיבה יוצא דופן , מרגיש טיפה לא נוח בעברית המשוחררת מדי שלי , אבל בכל זאת אנסה !
שמעתי גם אני את ה KRAFT 300 בשני רמקולים , איזה וילסון יפה עם טויטר קטלני ועם הAUDIO NEC , אין ספק שהאודיו NEC רמקול טוב יותר מהוילסון לטעמי ,
אבל אם כבר מדברים על טעם והתאמה במקרה בביקור הזה היינו 2 חברים בעלי טעם מגובש ונסיון של עשרות שנים , ולא קורה אצלנו מצב של תת כוח מהמגברים וקליפינג מתמשך ,נהפוך הוא המצב ,לשני הפרחחים יש מערכות גדולות יותר גם בגודל הבמה וגם בעוצמה ,ושתיהם חלקות להפליא , באמת מה שתארת לגבי המערכת של עופר נכונה כפי שתיארת והצליחה מאוד למצוא חן בעיני שני מורעלים כמוני ורן ,
אבל בכל זאת יש הבדל שכנראה נובע מהרגלים מהבית גם שלי וגם של רן ,
אבל מעדיף לדבר בשמי , מצויד בשני מונובלוקים קלאס A - מערכת חשמל אימתנית ורמקולים עצומי יכולת וגודל ,גם אצלי העסק חלק וגדול מאוד , המשקל כבד מאוד , והטונליות של המיד שונה לגמרי , כלומר אין מצב שווילי נלסון יזכיר במעט את נט קינן קול למרות החלקות ,אתה יודע ,קימים מגברי קלאס A , שלמרות ה"דרקנס' הטבוע בהם מצליחים להוציא מרמקול קרמי צליל מאוזן וחלק לא פחות ,נכון ! פחות מפורט אבל נעים מאוד להאזנה ממושכת ,
והנה למרות כל הסופרלטיבים שאנחנו מביאים מהבית הזמנו את עופר עם המלגזה החדשה להביא אלינו את הKRAFT ,כי אין ספק שהוא מיוחד , לגבי הרמקול למרות הצטיינותו אני בספק באם הייתי עומד בצליל הסופר מפורט וטויטר היפר אקטיבי שכזה ,רק רציתי בסך הכל להוסיף למרות המערכת הנפלאה של עופר שההכללה שכולם שומעים בתת כוח עם קליפינג המתשך ובמה קטנה איננו נכון לכולם ,ונהפוך הוא , יש פה ושם מערכות שבתו הראשון אתה מבין את הייתרון של עשרות שנים של אהבה לתחום !
שיהיה לך שבת שלום ונפגש בקרוב..
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
"אודיו נק" היא חברה צרפתית מצויינת, האזנתי להם כמה פעמים בחו"ל ובארץ ומאוד נהנתי.
הם מצריכים תשומת לב רבה למיקום / לישיבה מולם, למגבר ולסופר טיווטר המצוי בכל רמקול של החברה.

http://www.dtown.co.il/forum/threads/סיפרים-לשעת-בוקר-מאוחרת-איך-עשיתי-אצל-עופר-קולות-של-שטיח.57579/

היה לי כזה מגבר הספק קרפט 250 (נמצא היום אצל חבר בדרום), אני מכיר את צליל הבית של סימפוניק ליין.

ד" א, הייתי בדיסבורג אצל רולף גמיין בבית עם היבואן הקודם.
 

מאסטרו אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,790
מעורבות
338
נקודות
83
תודה לכם, נהניתי מאוד לארח ולהשמיע, וגם לבקר שוב אצל רן ולשמוע את המערכת הסופר מרשימה שלו עם סאב חדש שתפור מושלם עם הרמקולים!

ההשמעה הראשונה היתה של Evo ללא ספק טרם זמנה. אמנם לאחר סיום הרצת הרמקולים אבל לפני כל השאר - בעיקר התאמת הגברה.
מאז עברו חודשים והרבה מאוד שעות האזנה. כל הסטאפ מאחור השתנה, כולל כבילה. לא נשאר מהמקורי כלום.
ההגברה שהבאתי כדי להשלים את הסט רפרנס הזה היא בכלל אחרת -
Riviera Sound Labs Levante
אבל מה שעניין את החברה זה הקראפט, אז באמת שאין בעיה. מה יותר טוב ממגבר חזק וטוב? מגבר עוד יותר חזק וטוב. הקראפט השלים בתצוגה את הליין של סימפוניק ליין בשילוב עם רמקולים של קודוס.
עדיין לא העליתי פירסום על המגבר. בקרוב.
 

מאסטרו צפון

עוסק בתחום
הודעות
105
מעורבות
53
נקודות
28
שלום גם לצפוני ביננו !
מכיוון שאני כותב בין רן מויאל ומאסטרו צפון שניחנו בכשרון כתיבה יוצא דופן , מרגיש טיפה לא נוח בעברית המשוחררת מדי שלי , אבל בכל זאת אנסה !
שמעתי גם אני את ה KRAFT 300 בשני רמקולים , איזה וילסון יפה עם טויטר קטלני ועם הAUDIO NEC , אין ספק שהאודיו NEC רמקול טוב יותר מהוילסון לטעמי ,
אבל אם כבר מדברים על טעם והתאמה במקרה בביקור הזה היינו 2 חברים בעלי טעם מגובש ונסיון של עשרות שנים , ולא קורה אצלנו מצב של תת כוח מהמגברים וקליפינג מתמשך ,נהפוך הוא המצב ,לשני הפרחחים יש מערכות גדולות יותר גם בגודל הבמה וגם בעוצמה ,ושתיהם חלקות להפליא , באמת מה שתארת לגבי המערכת של עופר נכונה כפי שתיארת והצליחה מאוד למצוא חן בעיני שני מורעלים כמוני ורן ,
אבל בכל זאת יש הבדל שכנראה נובע מהרגלים מהבית גם שלי וגם של רן ,
אבל מעדיף לדבר בשמי , מצויד בשני מונובלוקים קלאס A - מערכת חשמל אימתנית ורמקולים עצומי יכולת וגודל ,גם אצלי העסק חלק וגדול מאוד , המשקל כבד מאוד , והטונליות של המיד שונה לגמרי , כלומר אין מצב שווילי נלסון יזכיר במעט את נט קינן קול למרות החלקות ,אתה יודע ,קימים מגברי קלאס A , שלמרות ה"דרקנס' הטבוע בהם מצליחים להוציא מרמקול קרמי צליל מאוזן וחלק לא פחות ,נכון ! פחות מפורט אבל נעים מאוד להאזנה ממושכת ,
והנה למרות כל הסופרלטיבים שאנחנו מביאים מהבית הזמנו את עופר עם המלגזה החדשה להביא אלינו את הKRAFT ,כי אין ספק שהוא מיוחד , לגבי הרמקול למרות הצטיינותו אני בספק באם הייתי עומד בצליל הסופר מפורט וטויטר היפר אקטיבי שכזה ,רק רציתי בסך הכל להוסיף למרות המערכת הנפלאה של עופר שההכללה שכולם שומעים בתת כוח עם קליפינג המתשך ובמה קטנה איננו נכון לכולם ,ונהפוך הוא , יש פה ושם מערכות שבתו הראשון אתה מבין את הייתרון של עשרות שנים של אהבה לתחום !
שיהיה לך שבת שלום ונפגש בקרוב..

לא אמרתי שכולם שומעים בתת-כח, אלא כמעט כולם.
האמת היא שאין לי מושג איך נשמעת המערכת שלך עכשיו, אבל מהיכרות ארוכה,
אני בטוח שכח לא חסר אצלך.
מעניין מאוד איך יישמע ה-KRAFT אצלך.
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,877
מעורבות
1,870
נקודות
113
תודה לכם, נהניתי מאוד לארח ולהשמיע, וגם לבקר שוב אצל רן ולשמוע את המערכת הסופר מרשימה שלו עם סאב חדש שתפור מושלם עם הרמקולים!

ההשמעה הראשונה היתה של Evo ללא ספק טרם זמנה. אמנם לאחר סיום הרצת הרמקולים אבל לפני כל השאר - בעיקר התאמת הגברה.
מאז עברו חודשים והרבה מאוד שעות האזנה. כל הסטאפ מאחור השתנה, כולל כבילה. לא נשאר מהמקורי כלום.
ההגברה שהבאתי כדי להשלים את הסט רפרנס הזה היא בכלל אחרת -
Riviera Sound Labs Levante
אבל מה שעניין את החברה זה הקראפט, אז באמת שאין בעיה. מה יותר טוב ממגבר חזק וטוב? מגבר עוד יותר חזק וטוב. הקראפט השלים בתצוגה את הליין של סימפוניק ליין בשילוב עם רמקולים של קודוס.
עדיין לא העליתי פירסום על המגבר. בקרוב.
עופר, האם אתה יכול לפרט טיפה יותר על הריווירה ובעיקר על ההבדל בינו לבין הקראפט, על הסט אפ שלך.
זה שהוא לא מפלצת וואטים עם ה30 שלו בקלאס A ו120 בקלאס AB כמו הקראפט זה ברור, אבל הנתונים כידוע הם לא חזות הכל.
איך הייתי מאפיין את שני המגברים וההבדלים בינהם.
תודה
 

מאסטרו אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,790
מעורבות
338
נקודות
83
היי גיל

הדומה בין המגברים הוא צליל אופייני של Class A. חלק וזורם ולשמחתי גם נטול צבע מיותר.
שניהם גם מאוד חזקים. מאוד. הקראפט צפוי להיות כזה לפי הנתונים. הריביירה שולט ברמקולים קשים כמו Kudos Titan 606 ולפי היצרן מניע רמקולים ממש גדולים וקשים כמו האלבדו של שניצל. בתערוכה בשבדיה למשל הניעו ווילסון רצפתיים עם מגבר אוזניות של ריביירה בן כמה וואטים בודדים.

משולב הייבריד לעומת מגבר דו ערוצי? התוצאה מהמגבר תלויה קדם מגבר שתחבר אליו. אם תחבר לקראפט קדם מנורות טוב תקבל ריביירה על סטרואידים…

סה״כ הם שייכים לאותה משפחה של סאונד.
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,877
מעורבות
1,870
נקודות
113
היי גיל

הדומה בין המגברים הוא צליל אופייני של Class A. חלק וזורם ולשמחתי גם נטול צבע מיותר.
שניהם גם מאוד חזקים. מאוד. הקראפט צפוי להיות כזה לפי הנתונים. הריביירה שולט ברמקולים קשים כמו Kudos Titan 606 ולפי היצרן מניע רמקולים ממש גדולים וקשים כמו האלבדו של שניצל. בתערוכה בשבדיה למשל הניעו ווילסון רצפתיים עם מגבר אוזניות של ריביירה בן כמה וואטים בודדים.

משולב הייבריד לעומת מגבר דו ערוצי? התוצאה מהמגבר תלויה קדם מגבר שתחבר אליו. אם תחבר לקראפט קדם מנורות טוב תקבל ריביירה על סטרואידים…

סה״כ הם שייכים לאותה משפחה של סאונד.
:בעד: תודה על ההסבר עופר. נשמע מעניין.
(לגבי הוואטים הבודדים שהניעו וולסונים רצפתיים, אז כמובן שהעניין הוא לא אם הניעו אלא איך הניעו..)
דוד
 

לני

חבר משקיען
הודעות
679
מעורבות
270
נקודות
63
אני בהחלט מסכים שהרמקולים של AudioNec ראויים למגבר יותר חזק ומשובח מהמשולב של Lavardin (מגבר שמתאים לרמקולים נצילים עם צליל מלא), ואמרתי את זה בזמנו לעופר.
אז טוב, גם אני שמעתי, לפני שבוע, את המערכת נמפוארת הזאת, והרושם עוד חקוק בי באזמל!

לא חושב שאגזים אם אומר שכמעט כל המערכות בחמישים השנים האחרונות עובדות בתת-כוח כרוני:
חלק הארי של הרמקולים בתקופה האמורה די קשים להנעה למרות השטויות שיצרני הרמקולים מספרים
בתווית של חיבורי הרמקולים מאחור או בברושורים שלהם ("מ-20 עד 200 וואט", כשהכוונה שלהם שאכן עם מגבר 20 וואט תשמעו מהרמקול קול ענות חלושה).
זאת הסיבה שכמעט כל מערכת שאני שומע חיה בקליפ נצחי, ובלי שבעל המערכת בכלל מודע לזה.
שלא לדבר על כך שאין לו מושג ירוק למה בכלל מסוגלים הרמקולים שלו, שמחוברים כרגע, בואו נגיד,
לאיזה מגבר שפופרתי עם 40 וואט לצד ששוקל 40 קילו ומבריק מרוב נצנצים.

בשנות ה-70 וה-80, ואפילו בשנות ה-90, כמעט כל המגברים הטרנזיסטוריים הגדולים הפיקו צליל מגורען/מחוספס/גס/אלים/ אפור, או, אם הם היו בקלאס A, סתם מנופחים ומרוחים מרוב צבע.
בעשרים השנים האחרונות המצב השתפר מאוד, ובעשור האחרון לרוב המגברים השריריים הראויים אין שום דבר מהתכונות הנ"ל.
מכל מקום, עדיין לא קל למצוא מגברים אדירי כח, שקופים ומפורטים, ועם זאת בעלי צליל חלק, מלא (לא מנופח!) ועשיר מבחינה טונלית.
טוב, אז ה-KRAFT 300 SE של Symphonic Line הוא בדיוק מגבר כזה!
הוא מעלים לחלוטין את הרמקולים, מייצר קיר סאונד ענק, עם טונות של מרקם טונלי ואוויר וחלל, ומטביע את המאזין בחוויה החיה הזאת של מוזיקה ללא עיוותים - כלומר, אפס קליפים. עד שלא שומעים, פשוט לא מבינים על מה מדובר.

מן הסתם, רוב החברים פה לא יכולים לרכוש הגברה כזאת, אבל עשו לעצמכם טובה כדי לקבל פרופורציות ולהבין לאן אפשר להגיע -תנדנדו לעופר שייתן לכם לשמוע.
הוא בן אדם טוב, סביר שיסכים.


מקסים שאתם מפרגנים אחד לשני
 

לני

חבר משקיען
הודעות
679
מעורבות
270
נקודות
63
אני בהחלט מסכים שהרמקולים של AudioNec ראויים למגבר יותר חזק ומשובח מהמשולב של Lavardin (מגבר שמתאים לרמקולים נצילים עם צליל מלא), ואמרתי את זה בזמנו לעופר.
אז טוב, גם אני שמעתי, לפני שבוע, את המערכת נמפוארת הזאת, והרושם עוד חקוק בי באזמל!

לא חושב שאגזים אם אומר שכמעט כל המערכות בחמישים השנים האחרונות עובדות בתת-כוח כרוני:
חלק הארי של הרמקולים בתקופה האמורה די קשים להנעה למרות השטויות שיצרני הרמקולים מספרים
בתווית של חיבורי הרמקולים מאחור או בברושורים שלהם ("מ-20 עד 200 וואט", כשהכוונה שלהם שאכן עם מגבר 20 וואט תשמעו מהרמקול קול ענות חלושה).
זאת הסיבה שכמעט כל מערכת שאני שומע חיה בקליפ נצחי, ובלי שבעל המערכת בכלל מודע לזה.
שלא לדבר על כך שאין לו מושג ירוק למה בכלל מסוגלים הרמקולים שלו, שמחוברים כרגע, בואו נגיד,
לאיזה מגבר שפופרתי עם 40 וואט לצד ששוקל 40 קילו ומבריק מרוב נצנצים.

בשנות ה-70 וה-80, ואפילו בשנות ה-90, כמעט כל המגברים הטרנזיסטוריים הגדולים הפיקו צליל מגורען/מחוספס/גס/אלים/ אפור, או, אם הם היו בקלאס A, סתם מנופחים ומרוחים מרוב צבע.
בעשרים השנים האחרונות המצב השתפר מאוד, ובעשור האחרון לרוב המגברים השריריים הראויים אין שום דבר מהתכונות הנ"ל.
מכל מקום, עדיין לא קל למצוא מגברים אדירי כח, שקופים ומפורטים, ועם זאת בעלי צליל חלק, מלא (לא מנופח!) ועשיר מבחינה טונלית.
טוב, אז ה-KRAFT 300 SE של Symphonic Line הוא בדיוק מגבר כזה!
הוא מעלים לחלוטין את הרמקולים, מייצר קיר סאונד ענק, עם טונות של מרקם טונלי ואוויר וחלל, ומטביע את המאזין בחוויה החיה הזאת של מוזיקה ללא עיוותים - כלומר, אפס קליפים. עד שלא שומעים, פשוט לא מבינים על מה מדובר.

מן הסתם, רוב החברים פה לא יכולים לרכוש הגברה כזאת, אבל עשו לעצמכם טובה כדי לקבל פרופורציות ולהבין לאן אפשר להגיע -תנדנדו לעופר שייתן לכם לשמוע.
הוא בן אדם טוב, סביר שיסכים.


אני מנסה להבין את הקשר בין עוצמת שמיעה לספק שנצרך מהמגבר.
האם אתה מתכוון לכך שהרמקול צורך זרם גבוהה והעוצמת שמע תלויה במתח?
 

מאסטרו אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,790
מעורבות
338
נקודות
83
:בעד: תודה על ההסבר עופר. נשמע מעניין.
(לגבי הוואטים הבודדים שהניעו וולסונים רצפתיים, אז כמובן שהעניין הוא לא אם הניעו אלא איך הניעו..)
דוד

לפי הדיווח הניעו מצוין והקהל ״התחרפן״ מזה…
 

מאסטרו אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,790
מעורבות
338
נקודות
83
אני מנסה להבין את הקשר בין עוצמת שמיעה לספק שנצרך מהמגבר.
האם אתה מתכוון לכך שהרמקול צורך זרם גבוהה והעוצמת שמע תלויה במתח?

בעוצמת שמע גבוהה נדרשת יציבות זרם טובה ונטולת עיוותים. וגם זה מסתבר לא מספיק לפי תפישת היצרן. העיוותים נוצרים בתעלת האוזן שלנו בלי קשר לרמת העיוותים במקור אלא בתלות בעוצמת השמע. וזה בדיוק מה שהטכנולוגיה של ריביירה מטפלת בו. קרא כאן, זה מאוד מעניין.

https://www.rivieralabs.com/en/project/technology
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור