LCD ערוצי סרטים

  • פותח הנושא פותח הנושא renva
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

renva

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
יש לי ממיר HD וממיר רגיל לטלויזיה Full HD. בממיר הרגיל אני רואה קוים (בערוצים 13-18)בממיר HD הכל נראה חלק. ערוצים 10 ו22 (ועוד) נראים מצויין בממיר הרגיל. האם מקלקלים ערוצי סרטים בהוט?
 

אם שאר הערוצים אתה רואה טוב, ככל הניראה זו תקלה רגעית באותו ערוץ.
 
זו אינה תקלה ריגעית אלא בכל ערוצי הסרטים. בערוצים הפתוחים (22,10,11) הכל נראה חלק ויפה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור