R renva חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 0 נקודות 0 29/1/11 #1 יש לי ממיר HD וממיר רגיל לטלויזיה Full HD. בממיר הרגיל אני רואה קוים (בערוצים 13-18)בממיר HD הכל נראה חלק. ערוצים 10 ו22 (ועוד) נראים מצויין בממיר הרגיל. האם מקלקלים ערוצי סרטים בהוט?
יש לי ממיר HD וממיר רגיל לטלויזיה Full HD. בממיר הרגיל אני רואה קוים (בערוצים 13-18)בממיר HD הכל נראה חלק. ערוצים 10 ו22 (ועוד) נראים מצויין בממיר הרגיל. האם מקלקלים ערוצי סרטים בהוט?
jexy עוסק בתחום הודעות 869 מעורבות 1 נקודות 16 29/1/11 #2 אם שאר הערוצים אתה רואה טוב, ככל הניראה זו תקלה רגעית באותו ערוץ.
R renva חבר מתחיל הודעות 2 מעורבות 0 נקודות 0 30/1/11 #3 זו אינה תקלה ריגעית אלא בכל ערוצי הסרטים. בערוצים הפתוחים (22,10,11) הכל נראה חלק ויפה.