ערוצים 12,13,14 וחב' החדשות ב HD התרשמות ראשונית

  • פותח הנושא פותח הנושא gds
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
אחלה.
מתחיל לקבל תמורה ל Sony שלי, יש משהו נוגע ללב ואפילו קצת מושך לראות את הסלבים והכתבים עם כל הפגמים.
חדות, פירוט וצבעים מצויינים, תלוי באיכות הביצוע הצילומי\אולפני, חשבתי שלא אזכה לראות זאת בימי חיי, שאפו להנהלת המועצה.
 

דרך איזה שירות אתה צופה?
 
HOT, אני גם צריך לציין שהתשתית אצלנו (מרכז ת"א) מתוחזקת כראוי וגם החלפתי ביוזמתי את מפצל הבניין לחדש באיכות טובה למרות שהמחלה הגיעה גם לזה ואני עדיין מתלבט בין כמה שמתאימים לדיגיטל פס רחב.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור