א אגרי חבר אתר הודעות 30 מעורבות 0 נקודות 6 5/7/11 #1 גם אני מצטרף לברכות תכלס דימה לא עונה לטלפון שקיבלנו אתמול. כל הבוקר והצהרים אני מנסה, פשוט מרימים ומנתקים. יש למישהו את הנייד שלו? _______________________________ לך תבנה מדינה נערך לאחרונה ב: 5/7/11
גם אני מצטרף לברכות תכלס דימה לא עונה לטלפון שקיבלנו אתמול. כל הבוקר והצהרים אני מנסה, פשוט מרימים ומנתקים. יש למישהו את הנייד שלו? _______________________________ לך תבנה מדינה
M matan148 חבר משקיען הודעות 1,428 מעורבות 0 נקודות 36 5/7/11 #2 איפה זה נמצא? אולי אני יקפוץ לראות תמסכים.... אבל אני בטוח שהתנאים שם לא אדילים למבחן...