ערב מחכים ונעים בהשקת סמסונג בהרצליה

  • פותח הנושא פותח הנושא אגרי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אגרי

חבר אתר
הודעות
30
מעורבות
0
נקודות
6
גם אני מצטרף לברכות
תכלס דימה לא עונה לטלפון שקיבלנו אתמול. כל הבוקר והצהרים אני מנסה, פשוט מרימים ומנתקים. יש למישהו את הנייד שלו? _______________________________ לך תבנה מדינה
 

נערך לאחרונה ב:
איפה זה נמצא?
אולי אני יקפוץ לראות תמסכים....
אבל אני בטוח שהתנאים שם לא אדילים למבחן...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור