ערב טוב ליאור האם אתה יכול לתת סקירה

  • פותח הנושא פותח הנושא אייל007
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אייל007

אוהב את התחום
הודעות
257
מעורבות
3
נקודות
18
על LCD סמסונג 37" דגם S81?
ודבר נוסף לא הבנתי לגבי החיבורים
יש לי בLCD חיבור של RCA ובממיר סקארט האם יש כבל צד אחד סקארט וצד שני RCA שמוציא RGB?
ועדיין לא הצלחתי להוריד את התוכנה לכיול המסך אני לא רואה כמו שציפיתי ליראות והתוכנה הזו תעזור לי מאוד או לחילופין תכוון אותי איך לכוון את הפרמטרים השונים בהירות,ניגודיות,חדות ,וצבע
או שתתן לי דוגמאות לכיוונים ושוב אם תוכל לישלוח לי את התוכנה באימייל התוכנה של הכיול מאוד אודה לך אני כבר מנסה כמה ימים להוריד אותה ואני לא מצליח
תודה וערב טוב
 

א. על מנת להעביר אות RGB, חייבים כבל סקארט לסקארט.
סקארט ל-RCA מעביר רק אות וידאו קומפוזיט נחות.
אם אין לך סקארט בטלוויזיה, חבר כבל סקארט ל- S-Video.

נסה להוריד את הגרסה המתקדמת של תוכנת הכיול.
מה לא נראה לך טוב בתמונה של הטלוויזיה?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור