עצה קטנה לחברים איך לשפר כבל רשת !

  • פותח הנושא פותח הנושא שניצל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,753
מעורבות
1,975
נקודות
113
בכדי לשפר כבל רשת סטנדרטי לרמה אחרת , קונים בראשית כבל רשת מסוכך (cat 6 ומעלה ) שבו הסיכוך מחובר ל2 הקצוות של הקונקטורים , לקחים סכין יפני ומקלפים בעדינות את בידוד קרוב מאוד לאחד הקונקטורים בלבד וחושפים את הבידוד , לאחר מכן בעזרת מספרי ציפרניים דקות מנתקים וחותכים את הבידוד לגמרי מקצה (מנתקים ) ומפרידים טיפה שלא יהיה מגע בכלל (ניתן לבדוק עם רב מודד בציפצוף שאין חיבור אדמה יותר בין הקונקטרים למי שמבין מה אני אומר ) , לאחר מכן לבודד עם אזולירבנד או עם שרינק מתאים החשיפה ! הצד החתוך הולך לקצה של כוון הסיגנל .
בכדי לשפר עוד יותר כדאי להלחים חוט של מטר באזור החתך לסיכוך הארוך שנותר שלם ולחברו לקונקטור חשמל רק לאדמה של הקונקטור חשמל שיש לכם בבית , אפילו פשוט ,(לא לטעות בעניין כי אוי ואבוי ) .
ככה נוצר כבל רשת שמסוכך לכל אורכו למעט הקצה שנכנס למכשיר הבא ולכן לא מוביל רעשים שעוברים בעיקר בסיכוך . ככה גם בנוי אודיוקווסט ולכן הוא כיווני ,
לא מומלץ למי שלא מורגל בדברים הללו , יכולים לפנות אלי או אל גיא כתבנו שבטוח מבין את דברי !
המון רעש נכנס דרך החרא הזה !
סליחה שמבלבל לכם המוח ,
בפעם הבאה כשתהייה סבלנות אכתוב אים בונים גראונדינג ביתי !
 

ככה בנויים הרבה כבלים של RCA רק צד 1 מחובר, בדיגיטלי מחוברים שני הצדדים לסיכוך, בטווחים ארוכים זה אמור להשפיע (אפשהו מעל 3 מ') בשמיעה לא תרגיש בהבדל, אם תחבר תנתק ושוב תחבר אתה תחשוב שאתה מבחין בהבדל אבל לא (פלסבו) לראיה, תחבר תפעיל ותוך כדיי תיגע בסיכוך ותפריד, תאמר אם יש שינוי = נאדה כלום, וגם אם יש בגיל שלנו אתה כבר לא תבחין בו, תבדוק. לגבי כבל לחבר במינוס בקיר נסתי פעם זה גם פסיכולוגי הכל (סוג של להישען אחורה הינה הוספתי עוד גימיק, עוד כבל לאוסף, נראה טוב ומרשים למבנה הכלל של החללית) לא ממליץ לעשות כזה דבר זה מסוכן גם לך וגם לציוד טעות קטנה כל השרשרת נשרפת בכלל כל ההתעסקויות והחירבושים האלה משעמום לא שווים את זה הסיכון פה גדול על התועלת באלפי מונים (ואין שום תועלת בכך).
 
נערך לאחרונה ב:
מתי כבר הכל יעבוד לחיבורי פיבר לאורך כל השרשרת ויבוא לציון גואל ונמשיך לחפש במקום אחר :cool:
 
אין מה לחפש וגם לא היה מלכתחילה צריך רק להוציא את זה מהראש ולהתרכז בעיקר, זה הכל.
 

מתי כבר הכל יעבוד לחיבורי פיבר לאורך כל השרשרת ויבוא לציון גואל ונמשיך לחפש במקום אחר :cool:
הסר כל דאגה מלבך:
אם הכל יעבור לפייבר, ימצא מי שייצר סיבים אודיופילים וימצאו מי ששומעים בהם הרבה יותר טוב...
 
היה פעם כבל רשת פטנט אמרו עם הארכה משהו מיוחד הללו ושבחו קנו פה ב7 אלף מה פתאום הוא כבר לא טוב יותר
 
בכדי לשפר כבל רשת סטנדרטי לרמה אחרת , קונים בראשית כבל רשת מסוכך (cat 6 ומעלה ) שבו הסיכוך מחובר ל2 הקצוות של הקונקטורים , לקחים סכין יפני ומקלפים בעדינות את בידוד קרוב מאוד לאחד הקונקטורים בלבד וחושפים את הבידוד , לאחר מכן בעזרת מספרי ציפרניים דקות מנתקים וחותכים את הבידוד לגמרי מקצה (מנתקים ) ומפרידים טיפה שלא יהיה מגע בכלל (ניתן לבדוק עם רב מודד בציפצוף שאין חיבור אדמה יותר בין הקונקטרים למי שמבין מה אני אומר ) , לאחר מכן לבודד עם אזולירבנד או עם שרינק מתאים החשיפה ! הצד החתוך הולך לקצה של כוון הסיגנל .
בכדי לשפר עוד יותר כדאי להלחים חוט של מטר באזור החתך לסיכוך הארוך שנותר שלם ולחברו לקונקטור חשמל רק לאדמה של הקונקטור חשמל שיש לכם בבית , אפילו פשוט ,(לא לטעות בעניין כי אוי ואבוי ) .
ככה נוצר כבל רשת שמסוכך לכל אורכו למעט הקצה שנכנס למכשיר הבא ולכן לא מוביל רעשים שעוברים בעיקר בסיכוך . ככה גם בנוי אודיוקווסט ולכן הוא כיווני ,
לא מומלץ למי שלא מורגל בדברים הללו , יכולים לפנות אלי או אל גיא כתבנו שבטוח מבין את דברי !
המון רעש נכנס דרך החרא הזה !
סליחה שמבלבל לכם המוח ,
בפעם הבאה כשתהייה סבלנות אכתוב אים בונים גראונדינג ביתי !
מבין, איך לא...
יאללה תביא כמה נעשה ביחד. מעבדת חמאס סגורה כבר הרבה זמן...
 

אז למי שתהה יש מי שהרים את הכפפה וניתן להתחבר ישירות לפיבר
 

תמונות מצורפות

  • Capture.JPG
    Capture.JPG
    KB 12 · צפיות: 103
הכי טוב wireless wifi.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור