עצה לרכישת מסך

  • פותח הנושא פותח הנושא שרון
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

שרון

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב לכול חברי הפורום
אני רוצה לשאול הגעתי למסקנה שעדיף מ-"42 עדיף פלזמה במיוחד בבית שלי שצופים רק שידורי טלויזיה השאלה החשובה היא ההתלבטות בין פנסוניק דגם PH 10 או היטאצי דגם A01 42 חייב עצה כי אני רוצה לרכוש עוד השבוע
תודה.
 

שני הדגמים נחשבים טובים, חובה לראות את המסכים בעיניים לפני הרכישה.
יש כאן גם עניין של טעם אישי - איזה אופי תמונה יעדיף הצופה.
כמובן לא לוותר על צפייה בשידורי טלוויזיה רגילים בחנות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור