עצה לגבי: 42LC7R של LG

  • פותח הנושא פותח הנושא LSG
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

LSG

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,
מסך 42" LCD של LG:
42LC7R
נראה מצויין: תמונה, מחיר, מפרט טכני (היחיד עם ניגודיות 1:10,000 ו-5MS זמן תגובה).
האם אתם מכירים? ממליצים? אני חושבת שאולי אין יציאת SCART, חשוב?
תודה,
חדשה באתר...
 

שלום,
על פניו, הנתונים נראים טובים יחסית למסכי LCD, אבל חייבים לראות בעיניים כי נתונים לא אומרים הכל.
לפי הנתונים שהצלחתי למצוא ברשת, כנראה שאין באמת כניסת סקארט, אבל את זה כדאי לוודא עם היבואן.
במקרה הזה תצטרכי להסתפק בכניסת SVideo שקצת פחות טובה או לרכוש "טרנסקודר" (ממיר RGB לקומפוננט) בתוספת מחיר של מאות שקלים.
 
תודה על התגובה המהירה!!!
האם יש מסך LCD 42" שהיום נחשב למתקדם ולמומלץ ביותר?
אני מתארת לעצמי שכבר שמעת את השאלה הזו... אבל אשמח לדעתך. תודה:)
 
מה התקציב ואיזה שימושים יהיו במסך?
 

תקציב לא ממש מוגבל
שימושים: צפייה בטלוויזיה וDVD...
 
לשימושים הללו ניתן להסתפק במסך הזה או ללכת, לדוגמא, על דגמי LCD של סמסונג/סוני יקרים יותר (עד 15,000 ש"ח) או גם על דגמי פלזמות של פנסוניק/סמסונג (10,000-12,000 ש"ח) או אפילו של פיוניר שמגיעה גם עד סביב 20,000 ש"ח...
 
אחלה, תודה ושבוע טוב.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור