לדעתי,
הירידה כאן היא לא על גל המקסימה, שבאמת מצליחה בעולם והיא שגרירה מאוד מוצלחת שלנו וגם אישיות מדהימה.
הירידה כאן היא על מערכת הפרסום האמריקאית של הסרט שאוהבת להגזים, אבל כמו שאנחנו יודעם כך עובד הפרסום.
כך שלדעתי התגובות כאן פספסו את העיקר.
אנשים לוקחים דברים בכבדות יתר, גל גדות עושה אחלה עבודה בז'אנר שבא לבדר את הצופים, בשורה התחתונה עושה טוב לאנשים. ברור שמותר למתוח ביקורת על הז'אנר ולא לאהוב סרטי קומיקס, אבל מכל השחקנים בהוליווד דווקא לרדת עליה? עושה את עבודתה נאמנה.