עם קריירה מפוארת בסרטי מופת גל גדות משיקה סרט משובח נוסף עם משחק בלתי נשכח

  • פותח הנושא פותח הנושא gds
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
ברור ששום דבר לא נכון בנושא השירשור אך מכונת הבידור והטרנדים המשומנת האמריקאית תפמפם לנו עד חנק את "וונדר וומן" החדש כפי שעשו לנו שנה שלמה עם נטע מהארוויזיון, בתיאבון לאוהבי ג'אנק פוד תרבותי (בשתי הדוגמאות).
 

אין ספק שאלה סרטי ג'אנק!
אבל כל הכבוד לגל גדות!
אמנם לא ראיתי שום סרט שלה
אבל הצליחה בגדול,ועושה לנו שם
טוב וחיובי.
לא כמו כל מכפישי ישראל,ועוכרי ישראל
ממורמרים.
 
אנשים לוקחים דברים בכבדות יתר, גל גדות עושה אחלה עבודה בז'אנר שבא לבדר את הצופים, בשורה התחתונה עושה טוב לאנשים. ברור שמותר למתוח ביקורת על הז'אנר ולא לאהוב סרטי קומיקס, אבל מכל השחקנים בהוליווד דווקא לרדת עליה? עושה את עבודתה נאמנה.
 

יש לנו חברים משותפים והיא בן אדם טוב, down to earth ומאוד מאוד מסורה למשפחתה.
עם כל הההצלחה שלה, היא תמיד נשארת נחמדה לסביבה שלה וזה ידוע בכל הברנז'ה.
וכמו שאתם רואים למרות הדימוי המאוד לא חיובי של ישראל בעולם היא מתגאה במדינה ומדגישה כל הזמן את השייכות שלה.(הרבה הרבה יותר מרובנו)
אני גם לא ראיתי אף סרט שלה וסביר שגם לא אראה, אבל אין הרבה כוכבים בהוליווד עם אישיות כל כך מחוברת ל center של עצמם no matter what אז אפשר לפרגן בלב שלם לאישיות ולמקצוענות.
באטיטיוד החיובי והנעים שלה, היא מתקנת לפחות קצת מהנזקים הקשים לדימוי של ישראל שגורמים הפוליטיקאים הדפוקים שלנו וגם אנחנו עצמנו שבוחרים אותם..
 
לדעתי,
הירידה כאן היא לא על גל המקסימה, שבאמת מצליחה בעולם והיא שגרירה מאוד מוצלחת שלנו וגם אישיות מדהימה.

הירידה כאן היא על מערכת הפרסום האמריקאית של הסרט שאוהבת להגזים, אבל כמו שאנחנו יודעם כך עובד הפרסום.

כך שלדעתי התגובות כאן פספסו את העיקר.
 
לדעתי,
הירידה כאן היא לא על גל המקסימה, שבאמת מצליחה בעולם והיא שגרירה מאוד מוצלחת שלנו וגם אישיות מדהימה.

הירידה כאן היא על מערכת הפרסום האמריקאית של הסרט שאוהבת להגזים, אבל כמו שאנחנו יודעם כך עובד הפרסום.

כך שלדעתי התגובות כאן פספסו את העיקר.

בדיוק זה מה שרציתי לומר די מתפלא שלא הבינו זאת. קהל היעד הוא בעיקר מילניאלס ודור Z שבולעים טרנדים כמו עדר ומערכת מאסיבית מתכנתת אותם להתייחס לקולנוע מסוג זה כ"הדבר".
 

אנשים לוקחים דברים בכבדות יתר, גל גדות עושה אחלה עבודה בז'אנר שבא לבדר את הצופים, בשורה התחתונה עושה טוב לאנשים. ברור שמותר למתוח ביקורת על הז'אנר ולא לאהוב סרטי קומיקס, אבל מכל השחקנים בהוליווד דווקא לרדת עליה? עושה את עבודתה נאמנה.

ליאור
אולי היא מתאימה לז'אנר שהיא מייצגת, אך גם כאן אני חלוק עליה קח לדוגמה את הסרט האביר האפל, משחק מרהיב יש שם בכמויות, במיוחד של הג'וקר. ועל זה נאמר סרט מופת.
 
נערך לאחרונה ב:
פירגון זה לא הצד החזק
של עם ישראל,במיוחד למי שמצליח.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור