על מה אתם ממליצים מתוך הרשימה שבעמודים 1 ו 2,

  • פותח הנושא פותח הנושא yehielbi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yehielbi

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
0
אני נמצא בקליפורניה ואמור לחזור לארץ באגוסט,אני מעונין בטלויזית מולטי סיסטם לצפיה בכבלים,תכני dvd וערוצי HD,
על מה אתם ממליצים מתוך הרשימה שבעמודים 1 ו 2,
אגב אני מעוניין במסך 40 אינץ ומעלה,


http://www.bhphotovideo.com/bnh/con...rop=Relevance&fi=all&pn=1&image.x=0&image.y=0



תודה על העזרה
 

לדעתי מומלץ לך לבדוק את הנושא קצת יותר קרוב לאוגוסט יהיו דגמים חדשים ומחירים ישתנו בטח לטובה על דגמים שקיימים היום
 
Thank you guys.
 

מצטרף להמלצה של כרמי, אם זה לא דחוף לעכשיו, כדאי להמתין.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור