AK1
חבר משקיען
- הודעות
- 12,423
- מעורבות
- 3,108
- נקודות
- 113
החנפנות והלקקנות הגיעו לרמה חדשה, ויש לי מה לענות על התוכן, אבל לאור הסיום, זה לא ראוי לתגובה רצינית.בהחלט מסכים עם רוב מה שתמיר רשם .
המאמר שלו במקום לחלוטין .
״ירד״
על אודיפולים זו חשיבה של בן 12 אולי 8 .
משהו לפני צבא בכל אופן .
מי שאמין לא מפחד - ומבין השורות אני רואה רק פחד , פחד שהזיזו את הגבינה לכמה אנשים כאן .
שום ירידה על אודיופילים לא הייתה כאן .
דווקא את רוב הירידות הקשות ביותר על אודיופילים שמעתי מאודיופילים כבדים אחרים - אז נא לא להיתמם .
תמיר הציף בצורה כתובה משהו שקיים .
ולמעשה כל התגובות כלפיו מוכיחות את הטענות שלו בצורה הטובה ביותר .
מה גם שהוא לא רשם שום דבר חדש - אילו דברים ידועים בתרבות צרכנית של תחביבים - הוא פשוט איגד אותם והנגיש אותם בצורה יפה .
זה שדנים פה במחיר / ציוד / וכו וכו לגביו אישית - רק מראות את עומק צידקתו ואת חוסר המודעות העצמית של המציינים זאת .
חושב שהמאמר שאתה רשמת עמיר הוא מביש ומבייש אותי בתור אודיופיל .
אני לא חלק מהקהילה שלך ושל כמותך .
כן יש להוסיף שגם אני טענתי שהכל ישן, ידוע, ושחוק, עד לרמת קלישאה, כך שאין כאן שום "היתממות" ושום "פחד" בשום רמה, רק שזה תקף לחלק מהאודיופילים והציודופילים, חלק מהזמן, אבל לא הוצג כך, ולא "בצורה יפה" אלא מאוסה, וגם כל הפסיכולוגיזמים האלה לא מתאימים לאתר הזה.
רק שלא משנה כמה פעמים כתבתי והסברתי ופירטתי לך דברים, זה לא נקלט. התייאשתי כבר קודם.
נערך לאחרונה ב: