על אלה שכותבים מאמרים על מי שכותבים על אודיו...

  • פותח הנושא פותח הנושא AK1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

בהחלט מסכים עם רוב מה שתמיר רשם .
המאמר שלו במקום לחלוטין .
״ירד״
על אודיפולים זו חשיבה של בן 12 אולי 8 .
משהו לפני צבא בכל אופן .
מי שאמין לא מפחד - ומבין השורות אני רואה רק פחד , פחד שהזיזו את הגבינה לכמה אנשים כאן .


שום ירידה על אודיופילים לא הייתה כאן .
דווקא את רוב הירידות הקשות ביותר על אודיופילים שמעתי מאודיופילים כבדים אחרים - אז נא לא להיתמם .
תמיר הציף בצורה כתובה משהו שקיים .
ולמעשה כל התגובות כלפיו מוכיחות את הטענות שלו בצורה הטובה ביותר .

מה גם שהוא לא רשם שום דבר חדש - אילו דברים ידועים בתרבות צרכנית של תחביבים - הוא פשוט איגד אותם והנגיש אותם בצורה יפה .

זה שדנים פה במחיר / ציוד / וכו וכו לגביו אישית - רק מראות את עומק צידקתו ואת חוסר המודעות העצמית של המציינים זאת .


חושב שהמאמר שאתה רשמת עמיר הוא מביש ומבייש אותי בתור אודיופיל .
אני לא חלק מהקהילה שלך ושל כמותך .
החנפנות והלקקנות הגיעו לרמה חדשה, ויש לי מה לענות על התוכן, אבל לאור הסיום, זה לא ראוי לתגובה רצינית.

כן יש להוסיף שגם אני טענתי שהכל ישן, ידוע, ושחוק, עד לרמת קלישאה, כך שאין כאן שום "היתממות" ושום "פחד" בשום רמה, רק שזה תקף לחלק מהאודיופילים והציודופילים, חלק מהזמן, אבל לא הוצג כך, ולא "בצורה יפה" אלא מאוסה, וגם כל הפסיכולוגיזמים האלה לא מתאימים לאתר הזה.

רק שלא משנה כמה פעמים כתבתי והסברתי ופירטתי לך דברים, זה לא נקלט. התייאשתי כבר קודם.
 
נערך לאחרונה ב:
החנפנות והלקקנות הגיעו לרמה חדשה, ויש לי מה לענות על התוכן, אבל לאור הסיום, זה לא ראוי לתגובה רצינית.
אל תבלבל הגיון בריא עם המילים שרשמת .
מעולם לא הואשמתי בחנפנות .
מעבר לזה לא ארד לרמתך - אלא אם תפתה אותי ואני מאוד קרוב לזה …
 

אף אחד לא צריך לרדת נמוך.

עמיר כתב את דעתו, מותר לו, אני לא מסכים איתו ברוב המוחלט של המקרים ואני מכיר אודיופיליה, חי אותה ואפילו אחד שמשפיע מעט על היח"צ שלה.
 
זה לא דבר פסול שכותב מאמרים יקבל בקורת...נהפוך הוא,אני חושב שזה דוקא מרים את הרמה באתר ונותן במה פתוחה וחופש בטוי לכל מי שחושב גם אם הכוון הוא 180° לדברי הכתב.וגם קצת לאתגר את הכותב.
האמת לדעתי שיש הרבה אמת במה שעמיר רשם..
אני מעולם לא דיברתי עם תמיר ועמיר,אבל המקום הזה באתר לשניהם זה העיקר.וכל אחד יחליט מה מתאים לו.

גם אני בעד ביקורת. לראיה, נמר קרא לעומק חלק מהמאמרים בטרם פרסומם והחווה דעתו.

ביקורת עיניינית היא דבר מבורך. אבל סתימת פיות כדוגמת "זה לא המקום לכתוב בנושאים כאלה", או מאמר "פח", לא יתקבלו.

אני כותב כפי שאני רואה לנכון.
אלה העקרונות שלי.
ואם הם לא מוצאים חן בעיניך, יש לי אחרים :-)
לא הבנתי....למה אתה פונה אלי אישית ? " אם הם.........."אני פניתי אליך ? גם לא בגוף ראשון וגם לא בגוף שני ואפילו לא שלישי...אם אני זוכר משהו משעורי לשון.
 
להכנס לקרוא כתבות על ציוד אודיו שכבר לא נכתבות
ובמקום למצוא סדרת מאמרים באמת פסיכולוגיה בגרוש
פעם היה פה מעניין. חבל
לא לעולם חוסן
 

לא בטוח איזה מאמר מדברים אבל אני חוויתי בהתחלה עם רמקולםי 5.1 LOGITECH עם כרטיס קול של קראטיב ואז אוזניות עם קראטיב , ואז אוזניות גיימינג של STEELSERIES עד ששידרגתי ל HD800S עם כרטיסי קול רגילים של לדוגמא GSX1000 עם מגבר ו SXFI של קראטיב עם ה SPATIAL ואז עברתי ל Z8 EVEROSOLO והחלפתי ל Burson Conductor 3GT עם חיבור חשמל SuperCharger 5VA שלהם, מבחינת הסאונד הכי טוב קשה להגיד אבל כרגע מבחינת תקלות הבנתי שהחשמל הוא בעיה מספר אחת. כי החיבור חשמל איכשהו מת ואני נאצלתי להשתמש בחיבור הרגיל שלו והסאונד פשוט חלש ומת. מבחינת המלצות אמרו לי על TeddyPardo ו Purtian PW156 שאותם אני אמור לקבל לבדיקה לפני קניה ואוכל לראות איזה שיפור יהיה בהשוואה למה שהיה מקודם.

היום רשת החשמל זה הדבר הכי גרוע שיש. מיליון מוצרים שמחוברים ב SMPS ומכשירים שאנשים מחברים , מפסקים, מנורות, לדים וכל האופניים החשמליים, אין שום דבר שיעצור מהרעש להיכנס לבית שלנו.
חשמל זה ההמצאה הכי מפגרת שהומצאה . אם לגלות לכם סוד הבניינים הישנים שהיו עם השפיצים לא היו סתם בניינים, אלו היו בניינים שמספקים חשמל דרך האוויר באמצעות מבנים אחרים שאוגרים אותו .. אבל אנחנו מדברים על מוזיקה וכרגע אנחנו תקועים בלופ שהחשמל זבל ואנחנו צריכים להמשיך לקנות מכשירים לנקות את הזבל הזה . בלי יאומן, אין דבר כזה אודיופיל, כי אנחנו רודפים אחרי פתרונות לדברים שלא אמורים להיות בעיות בהם. אנחנו אמורים להשתמש במכשיר אחד או שניים שמספקים חשמל ואודיו לאוזניות או רמקולים, לא להתחיל להתעסק עם הארקות ורעש ו HUM ו EMI . זה פשוט לא נגמר וזה יכול להשתנות בשניה שאיזה שכן יחבר משהו לרשת החשמל שישפיע על כולם...

העתיד זה משהו עצוב, אי אפשר להנות מכלום כי זה כל שנייה משתנה וצריך להשקיע 10000 שקל בשביל לנסות לראות אם זה יפתור את זה. ובמדינה המעפנה הזאת אין החזרת מוצרים, אז מה אני אמור לעשות??

מאמר או לא, שידברו על האמת לא על שטויות והשוואות. שימצאו פתרונות , מאמרים בנושא פתרונות לא שאלות
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור