T tesher חבר אתר הודעות 14 מעורבות 0 נקודות 0 20/5/09 #1 התקלקלה לי הפלזמה LG הטכנאי טוען שהלך כרטיס yp וצריך לתקן כרטיס נוסף מבלי להחליפו, הצעת המחיר עומדת על 1300 ש"ח האם הגיוני? הפלזמה כבר בת 4 שנים
התקלקלה לי הפלזמה LG הטכנאי טוען שהלך כרטיס yp וצריך לתקן כרטיס נוסף מבלי להחליפו, הצעת המחיר עומדת על 1300 ש"ח האם הגיוני? הפלזמה כבר בת 4 שנים
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 20/5/09 #2 יכול להיות, אבל היות ואנחנו לא טכנאים ולא בדקנו את המסך, אז קשה לתת תשובה רצינית...