LCD עיצה לקניית מסך גדול

  • פותח הנושא פותח הנושא alonit
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

alonit

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום

ראיתי באתר זאפ טלויזיה SHARP 52 שאני מעוניינת לקנות LC-52D64U

ראיתי אותה בחנות ואהבתי מאוד את הצבעים והמסך בכלל

היא מאוד דקה ( 10 ס"מ) האם לעובדה כי המכשיר כה דק אין השפעה על איכותו

ומה אתם אומרים על הדגם המסויים

תודה.
 

מה התקציב? אני חושב שפיוניר 5090 נכנסת בתקציב,עדיפה בהרבה.
 
אני מעוניינת בטלויזיה הזו בגלל שהיא דקה מאוד

רציתי בבקשה לקבל חוות דעת עליה
 
חבריה

מה קורה? אישה שואלת אין אדיבים, נכנסתי לכם "לתחום"? אף לא אחד רוצה להתאמץ, תתפלאו גם לנו יש דיעה והבנה. אף לא אחד מכם היה קונה טלויזיה שאשתו היתה מסרבתת להכניס הביתה כי היא לא יפה מספיק...

ליאור
ממתינה לתשובתך כבר סמכא בתחום

תודה
 

כרמי מה אתה אומר...?
 
תראי את הטלוזיה מהצדדים ביחס לטלוזיות אחרות ! מתי ניגמרת לה זוית הצפיה...
 
מה השימושים [מתכננת לחבר למחשב,פלייסטיישן,HD...?]
מרחק צפייה?
אם אינ לא טועה,10 ס"מ זה ממש לא דק [הפלזמה אצלי - 9]
יש גם LCD של היטאצ'י שהיא 1.5 ס"מ אבל עשו עליה ביקורת בHOMETHEATER וראו שהיא די גרועה...
בכל מקרה,אם במסגרת התקציב את יכולה להוציא טלוויזיה יותר טובה,את לא מעדיפה לעשות את זה ?
 

השימוש העיקרי הינו צפיה בסרטים
המרחק הוא לפחות 7 מטרים
הצבעים והעיצוב של הטלויזיה הזו מוצאים חן בעיני
לגבי העובי של הטלויזיה לא ראיתי אחרות דקות כל כך היא ממש ממש דקה
ולא נראה לי שיש הרבה טלויזיות כאלה
 
העובי הוא כמעט סטנדרטי . אבל העניין הוא שאני חושב ש 52 זה קטן מדי למרחק של 7 מטר
 
עכשיויש מבצע ל LG 47 אינץ שהיא גם FULL HD ב7990 שח , כך ראיתי בידיעות אחרונות.
 

המרחק 7 מטר? גם 80 אינץ' יהיה קטן...
במקרה שאין בעיה,הייתי הולך על מקרן
 
את יכולה לקנות את הטליוויזיה של פנסוניק 103' אבל זה בתנאי שיש לך 200,000 ש"ח
 
אין כל בעיה עם העובי, משום בחינה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור