שלום לכולם
פותח את הנושא פה, אחרי שחיפשתי עיניות בכל הפורומים וזה הפורום היחיד שהוזכרו בו עיניות.
אז ככה:
יש לי ציוד שמחובר לטלוויזיה.
הציוד ממוקם במקום נסתר ועל כל מכשיר מודבקת עינית.
(בסוף על הטלויזיה יש עינית גדולה אליה אני מכוון את השלטים/מקלדת בשביל לשלוט)
החלפתי עכשיו שני מכשירים, אז המדבקה השקופה, הדו צדדית שהעיניות מגיעות איתה, התקלפה.
איך אתם ממליצים להדביק את העיניות שיש לי אל שני המכשירים החדשים ???
(מקווה שהסברתי את עצמי ברור)
תודה רבה ושנה טובה לכולם
פותח את הנושא פה, אחרי שחיפשתי עיניות בכל הפורומים וזה הפורום היחיד שהוזכרו בו עיניות.
אז ככה:
יש לי ציוד שמחובר לטלוויזיה.
הציוד ממוקם במקום נסתר ועל כל מכשיר מודבקת עינית.
(בסוף על הטלויזיה יש עינית גדולה אליה אני מכוון את השלטים/מקלדת בשביל לשלוט)
החלפתי עכשיו שני מכשירים, אז המדבקה השקופה, הדו צדדית שהעיניות מגיעות איתה, התקלפה.
איך אתם ממליצים להדביק את העיניות שיש לי אל שני המכשירים החדשים ???
(מקווה שהסברתי את עצמי ברור)
תודה רבה ושנה טובה לכולם