K kalda01 אוהב את התחום הודעות 283 מעורבות 0 נקודות 0 26/10/11 #1 בזמן הדלקת המסך מופיעה הודעה שקיים עידכון תוכנה. (המסך מחובר לרשת הביתית) האם כדאי לעדכן דרך הרשת? האם כדאי בכלל לעדכן?
בזמן הדלקת המסך מופיעה הודעה שקיים עידכון תוכנה. (המסך מחובר לרשת הביתית) האם כדאי לעדכן דרך הרשת? האם כדאי בכלל לעדכן?