רמקולים עזרתכם בהגנה עבור מוניטורים Tannoy Gold 5

  • פותח הנושא פותח הנושא bersodsky
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

bersodsky

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכולם, קניתי לא מזמן מוניטורים Tannoy Gold 5.

בזמן שמיעת מוזיקה רמקול אחד לפתע החל לצרוח ומאז אפילו ללא Input מספיק חיבור חשמל והמוניטור מתחיל לצרוח והDriver מתחיל לקבל עיוותים.
יש אחריות כי הם חדשים ולכן התקלה ככל הנראה תסודר, אך צריך את עזרתכם, במעבדה (טלפונית) נאמר לי שזה עקב ספייק של מתח חשמל שהגיע למוניטור והרס אותו.
כיצד ניצן להגן עליו? לפעמים הבאות?
האם ישנם מוצרים לא יקרים במיוחד שיודעים לתת הגנה על המוניטורים האלה?

אשמח אם תוכלו לעזור לי בנושא זה, אפילו להפנות אותי לאנשים שמבינים.

תודה רבה.
 

אוהב טנוי , בעיקר אלו של 15 אינץ , בתערוכה היו בין הטובים , מה זאת אומרת "חיבור חשמל " , הכוונה לכבלים לרמקול או יש משהו עם 220V?
 
אגב , זו חברת החשמל שתפצה על ספייק ולא טאנוי , אין דברים זולים נגד ספייקים , וזה נראה לי תרוץ בכלל .
 
כן זה יכול להיות באמת תירוץ, אני לא יכול באמת לדעת וכאן הבעיה,
יכול להיות שהיה משהו תקול במוצר גם ככה, אבל הוא עבד מצויין בהתחלה.

הכוונה היא שמספיק חיבור חשמל אפילו בלי חיבור כבל סאונד והוא מוציא רעש קטסטרופלי ומתעוות.
לגבי פיצוי של חברת החשמל, אין לי דרך להוכיח זה בלגן שלם.

איזה מוצרים מוכחים יכולים לעזור עתידית נגד מקרה שכזה?
 

חברים זה רמקול מוגבר
 
אם מדובר בספייק חשמלי אז תשים אותם דרך UPS , גם משהו פשוט יעשה את העבודה 500 שקל סוגר עניין.מעבר לזה אין לך משהו שבאמת יעזור זה הבאסה כשהכל משולב ביחידה אחת תקלה הכי קטנה הלך הכל.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור